ابراهیم اشکش پای ماندن در هیچ تیمی را ندارد!

سرمربی جدید تیم خیبر خرم‌آباد با گذشت چند روز از آغاز فعالیت در این تیم با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از این سمت کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم اشکش سرمربی جدید تیم فوتبال دسته‌اولی خیبر خرم‌آباد با گذشت چند روز از آغاز فعالیت در این تیم، به‌طرز عجیب و غیرمنتظره‌ای با انتشار یک متن در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

اشکش که پس از درخشش همراه تیم استقلال ملاثانی در لیگ‌های دسته‌دوم و دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور بر سر زبان‌ها افتاد و نیم‌فصل اول لیگ برتر بیست‌ودوم جانشین رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان شد پس از چهار شکست از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

اما زیاد طول نکشید که در اواخر فصل دوباره مدیران نفت مسجدسلیمان به‌سراغ وی رفتند و اشکش این‌بار جای رضا عنایتی را روی نیمکت نفت مسجدسلیمان گرفت که در نهایت نتوانست کاری برای زردومشکی‌ها انجام داد و همراه با این تیم به لیگ دسته‌اول سقوط کرد.

سرمربی خوزستانی که دو بار در نفت مسجدسلیمان دوران سخت و ناموفقی را گذراند برای فصل آینده با مدیران خیبر خرم‌آباد به توافق رسید اما این‌بار بدون حضور روی نیمکت و کسب نتایج خوب یا ضعیف، بدون دلیل مشخص تصمیم به جدایی گرفت تا برای سومین‌بار در یک‌فصل فوتبالی از سرمربیگری در باشگاه‌ها کنار رفته باشد.

کد خبر 665242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.