برای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) تلاش می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برای تحقق آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سی‌وچهار سال از عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سپری شده است و پس از گذشت چندین دهه، هنوز اندوه و فراقی جان‌سوز از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روح و جان ملت بزرگ ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان که با نام و پیام خمینی کبیر (ره) آشنا بوده‌اند، تازگی دارد.

وی افزود: پیر سفر کرده جماران که در سال‌های خفقان و ظلم پهلوی با دَم مسیحایی، ندای حق‌طلبی و استکبار ستیزی را سر دادند و روح خفته مردمان ایران زمین را برای ساختن ایرانی آباد و عزت‌مند از خواب بیدار کردند، پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا و مبارزه با فساد و استکبار با قلبی آرام و روحی مطمئن به ندای حق لبیک گفتند و روح آسمانی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با دوراندیشی مدبرانه و عارفانه، برای سال‌های پس از خود نیز چاره‌اندیشی کردند و بزرگ‌مردی از نسل سلاله پاک زهرای اطهر (س) را برای ادامه راه، برای ملت قهرمان ایران اسلامی به یادگار گذاشتند تا این کِشتی بزرگ با عزت و سربلندی و با قدرت هر چه تمام‌تر به مسیر خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سی‌وچهارمین سالروز ارتحال جان‌سوز امام خمینی (ره)، یاد و خاطره ایشان و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را گرامی می‌داریم و بار دیگر با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای تجدید میثاق کرده و اعلام می‌کنیم که همواره برای دفاع از اندیشه‌ها و اهداف والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تحقق اسلام ناب محمدی (ص) در ایران اسلامی و سراسر جهان آماده هستیم.

واثق‌کارگرنیا گفت: یقین می‌دانیم در سایه عنایات حضرت حق و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای، این انقلاب با دستان رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی حضرت مهدی موعود (عج) تقدیم خواهد شد.

کد خبر 665228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.