زیباسازی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر قزوین

شهردار قزوین از رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی شهر و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، رنگ‌آمیزی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری ادامه دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات سم‌پاشی درختان شهر، اظهار کرد: عملیات سمپاشی در بلوارهای شهید بابایی، شهید مدنی، اسدآبادی و میرزا کوچک‌خان، بلوارهای سیدالشهدا، صیاد شیرازی و غدیر و خیابان شفیع‌زاده، خیابان اشرفی اصفهانی، بوستان‌های سلام و شهروندی، نرگس (بانوان)، الغدیر و اقاقیا و محوطه ساختمان‌های بانک مسکن در حال اجرا است.

وی افزود: از شهروندان درخواست دارم از توقف خودرو در مسیر سم‌پاشی و نزدیک شدن به اکیپ‌های سمپاش خودداری کنند و درها و پنجره‌های مشرف به معابر محل سم‌پاشی را ببندند.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی کانال بلوار شهید باهنر و انهار سرپوشیده سطح شهر توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره چهار خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در دست اجرا است.

صباغی تصریح کرد: پاکسازی و شست‌وشوی شبانه انهار سطح شهر به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین آغاز شد.

وی ادامه داد: ارائه آموزش نحوه صحیح تفکیک به همراه توزیع سطل‌های ویژه تفکیک میان کارکنان بانک سپه توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.

شهردار قزوین از پاکسازی کنده و ریشه‌های خشک درختان از سطح فضای سبز خبر داد و تاکید کرد: به منظور مناسب‌سازی حاشیه معابر و افزایش بهداشت محیط شهری، کنده‌ها و ریشه‌های خشکیده درختان قدیمی و پوسیده از سطح فضای سبز شهر جمع‌آوری می‌شود.

صباغی گفت: حذف نازیبایی‌های بصری، جمع‌آوری تنه، کنده و ریشه‌های خشکیده که به دلیل بافت مرده چوب محل تجمع بیماری و حشرات موذی است و تردد عابران را با مشکل مواجه می‌کند با در نظر گرفتن کمترین آسیب، انجام می‌شود.

وی از رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر قزوین خبر داد و افزود: در راستای زیباسازی شهر و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، رنگ‌آمیزی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری ادامه دارد.

شهردار قزوین اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه سهولت استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس، زیباتر جلوه دادن منظر شهر و کسب رضایت شهروندان است.

کد خبر 665194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.