۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک در تهران راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس تمایل دارد و سرمایه‌گذاران نیز استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در تهران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدجعفر تشکری‌هاشمی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شهرداری باید امسال نسبت به ساخت ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس اقدام کند، اظهار کرد: با توجه به این مصوبه، مأموریت از معاونت هماهنگی امور مناطق به شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل محول شد و این شرکت بر اساس گزارشی که به ما ارائه داده ۲۰ محل را انتخاب کرده است.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای اجرای این طرح، افزود: جلساتی بین این دو شرکت برگزار و ابهامات و اشکالات طرح مرتفع شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مناطق دو، چهار، پنج، شش، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ تهران جایگاه سوخت کوچک مقیاس راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در منطقه سه نیز دو جایگاه سوخت کوچک مقیاس پیش‌بینی شده است که تعداد آن‌ها در مجموع به ۱۲ جایگاه می‌رسد.

وی با اعلام اینکه دو جایگاه بزرگ‌مقیاس نیز در بهشت زهرا (س) راه‌اندازی خواهد شد و جایگاهی در محدوده منطقه دو نیز در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد روند ساخت مطلوب است که این روند باید ادامه پیدا کند و تا پایان سال به عدد ۱۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس دست پیدا کنیم.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس تمایل دارد و سرمایه‌گذاران نیز استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند، گفت: با توجه به مصوبه شفاف شورای اسلامی شهر، حصول نتیجه، به پیگیری مستمر شهرداری و در اختیار گذاشتن زمین از اراضی بدون استفاده شهری برای سرمایه‌گذاران نیاز دارد.

کد خبر 665109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.