شهروندان تهرانی از کدام مسیر می‌توانند به مرقد امام (ره) بروند؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تردد شهروندان تهرانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمد رازقی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نحوه تردد شهروندان تهران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، اظهار کرد: شهروندان تهرانی که قصد شرکت در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را داشته و می‌خواهند با خودروی شخصی به مرقد بروند، باید از جاده قدیم تردد کنند.

وی افزود: اگر شهروندان تهرانی از آزادراه خلیج فارس تردد کنند، به هیچ عنوان محلی برای پارک خودروی آنها نیست، لذا باید از جاده قدیم قم تردد کنند و وارد قطعات بهشت زهرا (س) شوند و سپس توسط تاکسی‌های ون پیش‌بینی شده به حرم مطهر منتقل شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مراسم بیش از ۱.۵ میلیون نفر زائر حضور داشته باشند که به‌تبع ناگزیر هستیم؛ این برنامه‌ریزی‌ها را داشته باشیم تا هر گروه از زائران که حضور پیدا می‌کنند در محل مخصوص تعیین شده وسیله نقلیه را پارک کنند.

وی گفت: داخل بهشت زهرا (س) جنب ایستگاه مترو به عنوان پارکینگ برای افرادی که با موتورسیکلت به مرقد امام می‌آیند، در نظر گرفته شده است.

کد خبر 665036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.