نماینده هند ۱۵ - الریان قطر ۳۵ / روند ادامه‌دار پیروزی نماینده قطر و حفظ صدرنشینی

دیدار تیم‌های نماینده هند و الریان قطر با برتری تیم قطری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال نماینده هند و الریان قطر از ساعت ۱۰:۰۰ امروز _شنبه سیزدهم خردادماه _ در چارچوب بازی اول روز سوم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

اسامی بازیکنان نماینده هند:

کومار ویجی، معز محمد، کیچه امان، ریج بلسون وارقس، ندویپ، جوی فیلین، مانپریت سینگ رانجاوا، جولی جیثو، خان سیف احسان، ابوالفضل افضل‌نیا، ایمان کوثری، مسلم کاظمی و مهدی بیجاری.

سرمربی: امران مسعود خان

اسامی بازیکنان الریان قطر:

قدبان خلیفا، الباردینی ابراهیم، غازال محمد، الصفادی عمر، مگدیچ نصردین، محمد عبدال هادی، حسینعثامه، فکیح رمی، ملش کمال‌الدین، الهوی عبدالکریم، علی یوسف، المقنی عبدالعزیز، گوزانی قدهلی، زکر امین و محمد حسن.

سرمربی: بن دیرنجیب

شرح بازی: در ابتدای این مسابقه دو تیم پایاپای پیش رفتند و تا امتیاز هشت، بازی با تلاش یکسان دوتیم دنبال شد اما رفته‌رفته این الریان بود که توانست برتری خود را بر حریف دیکته کند. نیمه نخست این بازی با نتیجه ۱۸ بر ۸ به سود قطری‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم این مسابقه برتری الریان از سوی بازیکنان این تیم حفظ شد و نماینده هند نتوانست برابر حریف قدر خود کاری از پیش ببرد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۵ بر ۱۵ به سود الریان خاتمه پیدا کرد. این درحالی است که تیم قطری با کسب دومین پیروزی توانست صدرنشین گروه باشد.

نکات ویژه:

الهلو عبدالکریم، دروازه‌بان تیم الریان قطر به عنوان برترین بازیکن در این دیدار معرفی شد.

کد خبر 665032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.