دشمن شناسی خواسته امام (ره) از امت اسلام است

امام جمعه شهرستان نایین گفت: امروز لازم است دشمن شناس باشیم اما نباید هراس از دشمن داشته باشیم و مقابلش تسلیم شویم، این خواسته امام خمینی (ره) از امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مطهرخو امروز _جمعه دوازدهم خردادماه_ در نماز جمعه شهرستان نائین ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بیداری امت اسلامی به معنی هوشیاری آحاد امت اسلامی نسبت به دشمنی و نقشه‌های دشمنان است و دشمنان هرروز در تدارک دشمنی جدید برای امت اسلامی هستند و همواره نقشه‌های تازه طراحی می‌کنند و سپس انگیزه خیانت دشمنان فقط در مسائل نظامی و اقتصادی نیست بلکه در راه اسلام زدایی و خروج مسلمانان از دین تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف نهایی دشمن این نیست که صرفاً مسلمانان را از دین خارج کنند بلکه علاوه بر این تلاش می‌کنند که مسلمانان را در قلمرو تاریکی و ظلم وارد تا از دشمن تبعیت کنند.

امام جمعه شهرستان نائین با بیان اینکه بایستی دشمن شناس باشیم و باور کنیم که نظام دارای دشمنانی است، گفت: امروز لازم است دشمن شناس باشیم اما نباید هراس از دشمن داشته باشیم و مقابلش تسلیم شویم، این خواسته امام خمینی (ره) از امت اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به تحلیل‌های برخی گروه‌ها نسبت به مجلس یازدهم، اظهار کرد: گروهی از ورشکستگان سیاسی که نتیجه فعالیت چندساله این ورشکستگان، معطل ماندن کشور و ضربه خوردن به اقتصاد کشور است از ابتدا تلاش کردند تا مجلس یازدهم مورد هجمه قرار دهند، درصورتی که گرفتار اقتصادی و معیشتی امروز مردم حاصل بی تدبیری و عملکرد، انفعال و فرصت سوزی خودشان است.

امام جمعه نایین با بیان اینکه میان تمام تحلیل‌ها، زیباترین و کامل‌ترین تحلیل از رهبر انقلاب است، بیان کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس فرمودند که من از اول تشکیل این مجلس گفتم مجلس، مجلس انقلابی است و اکنون نیز پس از سه سال همین را تکرار می‌کنم که این مجلس بحمدالله مجلسی انقلابی، باسواد، جوان، پرتحرک و پرکار است.

مطهرخو با بیان اینکه تحلیل رهبری، تحلیلی جامع است، تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند نقد، تحلیل و تبیین کنند بدانند که کسی مانعشان نمی‌شود اما زمانی تحلیل و تبیین شما منجر به روشنگری می‌شود که مانند تحلیل رهبر انقلاب تحلیلی جامع باشد.

کد خبر 664935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.