نزاجا شهیدشاملی ایران ۳۰ _ الکویت کویت ۴۰ / شهیدشاملی حریف قهرمان آسیا نشد

تیم‌های هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و الکویت کویت امروز در دومین بازی مرحله‌گروهی جام باشگاه‌های ۲۰۲۳ آسیا رودرروی هم قرار گرفتند و در پایان الکویت برابر نماینده ایران با نتیجه ۴۰ بر ۳۰ به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و الکویت کویت ظهر امروز _جمعه دوازدهم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب دومین بازی مرحله‌گروهی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان از ساعت ۱۴ در سالن ۲۵ آبان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا

مرحله‌گروهی (گروه B)

دیدار تیم‌های نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و الکویت کویت

سالن: ۲۵ آبان - مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان اصفهان

کوبل‌داوری: فوروکاوا هیرکی و موراتا تتسورو (ژاپن)

ترکیب تیم هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران:

مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری، حامد حبیب‌زاده، الله‌کرم استکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، فرزاد رستمی، علی رحیمی‌کازرونی، فرزاد رستمی، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی‌تبار، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی، بهشاد فاتحی‌زاده، امیرعباس سلطانی و علی کوهزاد.

سرمربی: مسعود ظهرابی

ترکیب تیم هندبال الکویت کویت:

قربعلی عبدالله، عبدالله الخامسی، صالح علی، الشماری عبدالهزیز، الحربی عباس، صفر حسن، الادوانی سیف، عامرمحمد، تکسیرا وینیسیوس، مارزو فرانکیس، هرناندز انجل، الشماری نشاری، عبدالعزیز یاسین، توم کارل و سفرعلی.

سرمربی: مارکوس اولیویرا

شرح نیمه‌اول:

به‌طور عجیب و البته شاید قابل پیش‌بینی، الکویت بازی را طوفانی آغاز کرد و اختلاف را در همان دقایق ابتدایی به ۹ گل رساند؛ این درحالی بود که نیروی‌زمینی شهیدشاملی مقابل قهرمان آسیا قرار گرفته بود و حتی یک‌توپ هم وارد دروازه حریف کویتی خود نکرد اما رفته‌رفته توانست از جو سنگینی که پیش آمده بود خارج شود و اختلاف را کمتر کرد تا در نهایت نیمه‌نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به‌سود تیم قدرتمند الکویت خاتمه یابد.

نتیجه نیمه‌اول: نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران ۱۶ - الکویت کویت ۲۵

شرح نیمه‌دوم:

در نیمه‌دوم برخلاف اینکه به‌نظر می‌رسید نیروی‌زمینی برای جبران نتیجه و اختلاف به زمین می‌آید اما باز هم الکویتی‌ها بودند که نمایش بهتری به‌واسطه ستاره‌هایی که درون زمین داشتند از خودشان ارائه کردند و اختلاف در همان ۱۰ دقیقه آغازین نیمه‌نخست به ۱۳ گل افزایش پیدا کرد؛ شاگردان مسعود ظهرابی به‌دنبال جبران نتیجه به‌شدت تلاش می‌کردند اما حریف زورآزمایی الکویت نشدند و در دومین بازی خود بازی را واگذار کردند.

نتیجه نیمه‌دوم (پایانی): نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران ۳۰ - الکویت کویت ۴۰

نکات ویژه:

در پایان این بازی، عبدالله القرابالی از الکویت کویت به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

نزاجا شهیدشاملی ایران ۳۰ _ الکویت کویت ۴۰ / شهیدشاملی حریف قهرمان آسیا نشد

کد خبر 664923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.