پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» امروز رونمایی می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: آئین رونمایی از پوستر نمایش «ده دقیقه داغ»، با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، امروز (شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن آمفی‌تئاتر پردیس هنر اصفهان برگزار خواهد شد.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان برای نخستین بار در بین آرامستان‌های کشور، برای برگزاری نمایش «ده دقیقه داغ» اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایش با موضوع محوری معاد روی صحنه می‌رود، افزود: نمایش ده دقیقه داغ بر اساس یکی از حوادث مستند شهر اصفهان، به‌نویسندگی محسن رهنما و کارگردانی محسن عرب‌زاده اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه نمایش ده دقیقه داغ از یکم تیرماه به مدت ۳۰ شب اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این سازمان برای نخستین‌بار در کشور در راستای توسعه یاد معاد، از قالب هنری نمایش استفاده کرده است و ضرورت توسعه یاد معاد به‌عنوان یک رویکرد جدی در این سازمان را در دستور کار خود قرار داده، تا به سخن پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه «به قبرستان گذر کنید و قبرستان‌ها باید محل عبرت و تذکر باشد» نیز عمل کند.

وی افزود: آئین رونمایی از پوستر نمایش ده دقیقه داغ، با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن آمفی‌تئاتر پردیس هنر اصفهان واقع در خیابان آبشار سوم برگزار خواهد شد.

حاجیان تاکید کرد: با توجه به گسست جغرافیایی شهر و دور شدن آرامستان‌ها از محل سکونت شهروندان و نبود امکان زیارت روزانه اهل قبور، سازمان آرامستان‌ها با این دیدگاه که قبرستان قرار است مکان تذکر و تنبه و یاد معاد باشد، به سمت شهروندان آمد تا یاد معاد که فقط یاد مرگ و غمگینی و ناراحتی نیست و معنی استفاده از تمام فرصت‌های زندگی و خوب زندگی کردن را دارد به آن‌ها یادآوری کند.

پوستر نمایش «ده دقیقه داغ» امروز ردنمایی می‌شود

کد خبر 664917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.