صنایع‌دستی نقش موثری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر عهده دارد

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: این هنر صنعت نقش مهم و موثری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر عهده دارد.

به‌گزارش ایمنا، مریم جلالی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با حضور در نمایشگاه تخصصی شرکت پست ایران از غرفه حجاب و عفاف بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه و نقش موثر صنایع‌دستی در ترویج آن گفت: اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص فعالان صنایع‌دستی در حوزه نساجی و پوشاک نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند که باید این ظرفیت ارزشمند در تمام سطوح جامعه به کار گرفته شود.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: هنرمندان باید همه فعالیت‌های هنری خود را به سمت و سوی معنویات و ارزش‌های اسلامی سوق دهند تا از این طریق هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

وی اضافه کرد: معاونت صنایع‌دستی در نظر دارد ضمن همکاری با دستگاه‌های دولتی و با هدف توانمندسازی خانواده‌های کارکنان برای بانوان شاغل در ادارات با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی در حوزه صنایع‌دستی داشته باشد.

جلالی افزود: ورودی و لابی سازمان‌ها و ادارات دولتی ظرفیت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هستند و ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آماده هرگونه همکاری در این باره هستیم.

منبع: فارس

کد خبر 664907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.