نزاجا شهیدشاملی ایران _ الکویت کویت / سنگ بزرگ پیش روی سربازان کازرون در مسیر صعود

تیم‌های هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و الکویت کویت در دومین بازی مرحله‌گروهی جام باشگاه‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۴ برابر همدیگر می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه دوازدهم خردادماه ۱۴۰۲_ تیم‌های نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون به‌عنوان نماینده ایران و الکویت کویت از ساعت ۱۴ ظهر رودرروی همدیگر می‌ایستند؛ بازی بسیار مهم و جذاب در چارچوب روز دوم مرحله‌گروهی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) که در اصفهان پیگیری می‌شود و می‌تواند تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده را مشخص کند.

نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و الکویت کویت دو تیم گروه دوم این رقابت‌ها هستند؛ گروهی که نسبت به گروه نخست یک تیم بیشتر دارد و همین مسئله کار را برای تیم‌ها سخت‌تر می‌کند. تا اینجای کار، تیم نیروی‌زمینی شهیدشاملی به‌خاطر تفاضل‌گل کمتر نسبت به الدحیل قطر در جایگاه دوم گروهش تکیه زده و الکویت کویت نیز در تعقیب آن‌ها در رده سوم حضور دارد.

نزاجا شهیدشاملی ایران _ الکویت کویت / سنگ بزرگ پیش روی سربازان کازرون در مسیر صعود

نماینده کشورمان روز گذشته در مصاف نخست خود مقابل جونیور کلاب چین عملکرد خیلی‌خوبی در نیمه‌اول نداشت و تیم حریف را دست‌کم گرفت اما در ادامه با جو سالن و رقابت‌ها آشنا شد و توانست در ۳۰ دقیقه دوم مقابل حریف چینی‌اش، شایستگی‌های خود را به‌رخ بکشد و در نهایت ۳۹ بر ۳۲ با دست‌پر از زمین مسابقه خارج شد.

در سمت مقابل هم الکویت کویت روز گذشته یک پیروزی بزرگ را به‌دست آورد؛ الکویت موفق شد النجمه را شکست دهد که در اکثر مقاطع بازی تیم برتر میدان بود اما با کامبک‌های فوق‌العاده الکویت و درخشش ستاره‌های این تیم، دو امتیاز از میان یک‌بازی بزرگ به سفیدپوشان کویتی رسید و چنانچه امروز هم پیروز شوند راه زیادی از صعود را طی کرده‌اند.

نزاجا شهیدشاملی ایران _ الکویت کویت / سنگ بزرگ پیش روی سربازان کازرون در مسیر صعود

لازم به‌ذکر است الکویت کویت دوره قبلی قهرمان جام باشگاه‌های هندبال آسیا شده بود و به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی پای به این مسابقات گذاشته است اما نیروی‌زمینی شهیدشاملی هم فعلاً تنها هدفی که دارد صعود از این گروه مرگ باشد. البته که مسعود ظهرابی سرمربی شهیدشاملی می‌گوید به گروه مرگ اعتقادی ندارد و تیمش باید درون زمین بهترین عملکرد را داشته باشد.

باتوجه به شرایط جدولی و حضور سه‌تیم دو امتیازی در جایگاه‌های اول تا سوم گروه که البته ممکن است به چهار نیز افزایش پیدا کند، هر تیمی بتواند امروز با کسب پیروزی از زمین سالن ۲۵ آبان بیرون بیاید تاحد زیادی صعودش به نیمه‌نهایی را قطعی کرده است. روی کاغذ شاید الکویت شانس بیشتری مقابل شهیدشاملی داشته باشد اما نوع تاکتیک دو تیم در بازی فردا، دیدگاه آنان را برای صعود مشخص خواهد کرد.

کد خبر 664889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.