۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
لیونل مسی قید بارسلونا را زد!

کریستوفر گالتیه در حالی اعلام کرده است که لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد که به نظر می‌رسد فوق ستاره آرژانتینی، دیگر قصد ندارد راهی بارسلونا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که لیونل مسی آماده ترک PSG شده است، می‌خواهد هر چه زودتر آینده خود را مشخص کند. لحظاتی پیش کریستوفر گالتیه سرمربی تیم فرانسوی جدایی ستاره‌اش را اعلام کرد و گفت: من افتخار هدایت بهترین بازیکن تاریخ را داشتم، بازی فردا آخرین حضور او برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد.

رسانه Relevo گزارش داد مسی به بارسا اولتیماتوم داده که آنها ۱۰ روز فرصت دارند تا تأیید کنند که آیا بازگشتش به نیوکمپ امکان‌پذیر است یا خیر، اما حالا گیم بالاگه روزنامه نگار اسپانیایی، ادعا می‌کند که لئو، به طور کلی از بازگشت به نیوکمپ خودداری می‌کند.

این بازیکن آرژانتینی با وجود تمام وعده‌ها، هنوز هیچ پیشنهادی از باشگاه سابق خود دریافت نکرده است و بالاگه گزارش می‌دهد که اطرافیان او به غول‌های کاتالونیایی گفته‌اند که دیگر نمی‌توانند بیشتر از این، صبر کنند، در حالی که باشگاه کاتالان از زمان جدایی او در مورد تمایل خود برای بازگرداندن فوق ستاره‌اش صحبت کرده است، اما مشکلات مالی آنها عملاً جلوی بازگشت لئو را گرفته است.

مسی گزینه‌های زیادی دارد؛ اینتر میامی (لیگ MLS) از مدتی پیش با کاپیتان آلبی سلسته تماس برقرار کرده و گزارش شده است که بارسا برای قرض گرفتن فوق ستاره آرژانتینی، با تیم دیوید بکهام مذاکره خواهد کرد در حالی که الهلال عربستان سعودی نیز آماده است تا پیشنهادی سنگین برای جذب او ارائه کند.

آنچه همواره کاملاً مشخص بوده، این است که بازیکن ۳۵ ساله PSG، عاشق تیم بارسلونا است و رؤیای بازگشت به نیوکمپ را در سر دارد.

کد خبر 664849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.