۲۰۰ خیر از ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز، زنان هستند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های واصله از بانک اطلاعاتی خیران، بیش از ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز در سامانه‌ها ثبت شده که ۲۰۰ نفر از این تعداد را بانوان خیر تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر ذاکران امروز _پنجشنبه یازدهم خردادماه_ در نشست خبری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، اظهار کرد: در طول ۲۲ سالی که از مجمع خیران مدرسه‌ساز می‌گذرد و با توجه به نهادینه شدن فرهنگ مدرسه‌سازی، ۲۴ جشنواره برگزار شده و آمار تعهدات خیران از یک جشنواره تا جشنواره سال آینده سنجیده می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ جشنواره برگزار شده شاهد روند صعودی مشارکت و تعهدات خیران در امر مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس هستیم و میزان تعهدات خیران در سال گذشته ۹۴ درصد افزایش یافته و از مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان به ۷۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان تصریح کرد: اعداد مذکور مربوط به تعهدات خیران است و با پیگیری‌های انجام شده، به طور متوسط حداقل ۵۰ درصد تعهدات مذکور محقق می‌شود، بر اساس آخرین گزارش‌های واصله از بانک اطلاعاتی خیران، بیش از ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز در سامانه‌ها ثبت شده که ۲۰۰ نفر از این تعداد را بانوان خیر تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به توافق‌نامه‌های تنظیمی و با بیان اینکه توافق‌نامه‌های تنظیم شده با خیران در سال ۱۴۰۰ به ۷۹ درصد رسیده است، ادامه داد: ۱۴۰ توافق‌نامه با خیران در سال ۱۴۰۱ تنظیم شده است که نسبت به آمار سال گذشته (۱۲۶ توافق‌نامه)، شاهد افزایش مشارکت خیران هستیم.

کد خبر 664818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.