۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان تبریز احداث می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان احداث و منطقه ۴۸ هکتاری این شهر بر اساس طرح تفصیلی به فضای سبز تبدیل می‌شود.

فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه موضوع احداث شهرک جوانان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز مطرح شد تا در زمین الحاقی به محدوده شهر ایجاد شود، اظهار کرد: در این شهرک برای ساکنان مناطق پرخطر شهری که در آن امکان وقوع زلزله یا رانش زمین زیاد است، واحد مسکونی احداث و منطقه ۴۸ هکتاری سکونت فعلی آن‌ها بر اساس طرح تفصیلی به فضای سبز تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۸ هکتار از محدوده شهری تبریز به عنوان مناطق حاشیه‌نشین و پرخطر شناخته شده است، افزود: برای جابه‌جایی افراد ساکن در این مناطق، حدفاصل پایگاه دوم شکاری و اتوبان پاسداران برای احداث شهرک جوانان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: احداث واحدهای مسکونی شهرک جوانان در شورای اسلامی شهر تصویب و دستورات لازم به شهرداری برای اجرای این پروژه ابلاغ شد که بر اساس طرح آماده شده، در این مکان ۱۵۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که تحویل زمین آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه شهرک جوانان، قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) است و واحدهای مسکونی آن پس از احداث با تسهیلات ویژه به ساکنان مناطق پرخطر شهری تبریز اختصاص پیدا می‌کند، گفت: اگرچه به دلایلی در اجرای این پروژه وقفه ایجاد شده است اما وظیفه شورای اسلامی شهر سیاست‌گذاری و نظارت است و نمی‌تواند در امور اداری و اجرایی دخالتی داشته باشد و در این راستا دستگاه اجرایی باید پاسخگو باشد.

کد خبر 664798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.