نیوکاسل ستاره پرتغالی را به خدمت می‌گیرد؟‌

پس از اینکه چلسی تصمیم گرفت فلیکس را با قرارداد دائمی به خدمت نگیرد، اتلتیکو مادرید ستاره خود را به نیوکاسل پیشنهاد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رغم اینکه ژائو فلیکس می‌خواهد در استمفوردبریج به کارش ادامه دهد، سرمربی جدید آبی‌ها، مائوریسیو پوچتینو، تصمیم به خروج او از لیست تیم گرفته است. وینگر پرتغالی‌، در لیست اولویت‌های دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو هم نیست و طبق گزارش دیلی میل، روخی‌بلانکوس‌ها، ستاره خود را به نیوکاسل پیشنهاد کرده‌اند، تا از شر چنین مردی خلاص شوند.

این احتمال وجود دارد که سرخابی‌ها با او قراردادی قرضی، (مشابه چلسی)، امضا کنند و دستمزدی به ارزش بیش از دویست هزار پوند در هفته، برایش پرداخت کنند. با این حال، شاید هم این یک مانع باشد، زیرا نیوکاسل مایل به شکستن ساختار دستمزدی خود نیست. سرمربی تیم، ادی هاو، اعتراف کرد که "جذب بهترین بازیکنان بازار" سخت است زیرا آنها (نیوکاسل) باشگاهی نیستند که دستمزدهای بالایی را برای بازیکنان خود بپردازند.

با این حال، خروج فلیکس از چلسی ممکن است به یک اتفاق خوب برای آبی‌ها تبدیل شود. اگر او در لندن بماند، فرصت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را خواهد نداشت، درحالی که نیوکاسل به دلیل کسب رتبه چهارم لیگ‌برتر، می‌تواند در UCL حاضر باشد.

فلیکس در ۱۶ بازی برای چلسی ۴ گل به ثمر رساند و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم شناخته شد. با این حال، آینده او نامشخص است زیرا نیوکاسل هنوز در حال بررسی شرایط برای جذب او است.

کد خبر 664793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.