دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در ۹ بند و ۹ تبصره به امضا رساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی که به تصویب کارگروه ساماندهی مد و لباس رسیده است را جهت ابلاغ به تمام نهادها و دستگاه‌های مربوط در ۹ بند و ۹ تبصره به امضا رساند.

بر اساس این ابلاغیه همه لباس‌ها و سبک پوشش‌های به نمایش درآمده باید دارای شناسه شیما باشد و این شناسه به لباس الصاق شود. همچنین لباس‌های مردانه، زنانه یا بچه‌گانه و نوع کاربرد آن (اجتماع، ورزشی، مجلسی) باید به صورت تفکیک شده مشخص شود.

این مجوز هر سال حداکثر دو بار به واجدین شرایط اعطا می‌شود و فرایند صدور آن فقط از طریق ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه پنجره واحد خدمات وفا امکان‌پذیر است. حداکثر زمان کل فرایند رسیدگی به درخواست‌های برگزاری نمایشگاه ۵۰ روز است.

همچنین انتقال و واگذاری مجوز برگزاری جشنواره / نمایشگاه به هر نحو شامل اعطای وکالت یا نمایندگی، اجاره و امانت، ممنوع و غیرقابل پذیرش است و برگزارکننده فقط یک‌بار و تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی برگزاری نمایشگاه می‌تواند تغییر مکان و زمان رویداد را با ارائه دلیل از مرجع صدور مجوز درخواست کند.

کد خبر 664785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.