آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی قم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان این سازمان در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه برای سرویس‌دهی به زائران و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی در هسته مرکزی شهر قم و پارک‌سوار شمالی برای انتقال زائران و مسافرانی که از حرم امام راحل (ره) به این شهر مقدس سفر می‌کنند و قصد عزیمت به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را دارند، با پیش‌بینی ۱۵۰ دستگاه تاکسی و ۳۰ دستگاه ون انجام می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی تاکسی برای پایانه‌های هسته مرکزی شامل چهارراه بازار، عمار یاسر، میدان شهید مطهری و چهارراه شهدا به تعداد ۲۰۰ دستگاه انجام شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی و انتقال مسافران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران از در شماره دو مسجد انجام خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه تیم بازرسی سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه نظارت کامل بر عملکرد و سرویس‌دهی تاکسی‌ها را به عهده دارند، تصریح کرد: شماره تماس ۳۶۶۲۸۸۰۰ (واحد بازرسی و نظارت سازمان) و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم راه ارتباطی شهروندان با مجموعه تاکسیرانی است و آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان و مسافران است.

کد خبر 664776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.