جونیور کلاب چین _ نیروی زمینی شهید شاملی ایران / نماینده ایران آماده برای نخستین پیروزی

تیم هندبال نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۲ به‌عنوان نخستین نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا به‌مصاف جونیور کلاب چین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، یازدهم تا بیست‌ویکم خردادماه ۱۴۰۲ به‌میزبانی کشور ایران و در ورزشگاه نقش‌جهان (سالن ۲۵ آبان) اصفهان برگزار می‌شود و از همین‌رو این رقابت‌ها امروز _پنجشنبه یازدهم خردادماه_ از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد. در سومین بازی که یک‌سمت آن نماینده ایران حضور دارد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در برابر جونیور کلاب چین دیدار خواهد کرد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در گروه دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا حضور دارد، پس از دو نایب‌قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر ایران، اکنون درصدد کسب نتایج قابل قبول در مسابقات باشگاهی قاره کهن است که میزبانی آن پس از ۱۹ سال به کشورمان رسیده است و فرصت خوبی برای نمایندگان ایران خواهد بود تا ویترین افتخاراتشان را پررنگ‌تر از قبل کنند.

کازرونی‌ها در گروه دوم که یک تیم بیشتر نسبت به گروه نخست دارد، با تیم‌های تاشکند ازبکستان، الدحیل قطر، نماینده کویت و النجمه بحرین هم‌گروه هستند. آن‌ها فردا نیز در بازی دوم خود باید مقابل الکویت کویت قرار گیرند که این بازی رأس ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد. تیم شهید شاملی با پیروزی مقابل جونیور کلاب چین می‌تواند گام بلندی برای صدرنشینی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی بردارد.

کد خبر 664744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.