دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم، دانلود قسمت ۱۹ اکتور کامل، دانلود قسمت 19 سریال آکتور، دانلود قسمت نوزدهم سریال اکتور، دانلود فیلم آکتور قسمت ۱۹، دانلود اکتور قسمت ۱۹ کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید آکتور در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم، دانلود قسمت ۱۹ اکتور کامل، دانلود قسمت 19 سریال آکتور، دانلود قسمت نوزدهم سریال اکتور. سریال اکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال آکتور قسمت 19 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور

************************

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا

داستان سریال آکتور

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

کارگردان: نیما جاویدی

درباره سریال آکتور

سریال ایرانی آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند..

************************

برای دانلود سریال نیوکمپ قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال نیوکمپ قسمت 7

************************

بازیگران سریال نیوکمپ

بهرام افشاری, ترلان پروانه, فرزاد فرزین, حسن معجونی, گیتی قاسمی, لادن ژافه وند, ایمان صفا, لیلا اوتادی, ملیکا شریفی نیا, ساناز سعیدی, اکبر عبدی, حمید گودرزی

داستان سریال نیوکمپ

درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند. این خانواده که دچار مشکل مالی زیادی شده است، پسر خانواده برای حل این بحران روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در 90 دقیقه بازی همه چیز ایده آل و بر وفق مراد او پیش می رود و امیدوار کننده است. ناگهان در دقیقه 91 بازی مسی به دروازه ایران گل می زند. این گل که باعث باخت او می شود باعث ایجاد داستان های جدیدی برای این خانواده می شود.

عوامل سریال نیوکمپ

عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویر برداری: مجید گل سفیدی تدوین: موحد شادرو و محمدابراهیم هادی، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح گریم: امید گل زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، مدیر برنامه ریزی: مجید موثق، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، صداگذار: امیر حسین صادقی، جانشین تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: حسین میرزا محمدی، عکس: محمد تقوایی و تصویر بردار پشت صحنه: مهسا داداش زاده.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی میباشد. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی و عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال سیاه چاله قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 7 سیاه چاله

************************

بازیگران سریال سیاه چاله : حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و با هنرمندی بیوک میرزایی در «سیاه چاله» ایفای نقش می‌کنند.

داستان سریال سیاه چاله

مگه ما داریم از کی می‌دزدیم؟ از دولت!

در صورت تمایل به دانلود فیلم جدید به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade.com ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

سریال حیثیت محصول کشور ایران به کارگردانی سجاد پهلوان زاده میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی – اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون مهدی حسینی نیا , الناز حبیبی , ستاره پسیانی , نادر فلاحو غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

دانلود سریال: دانلود سریال حیثیت

بازیگران سریال:

مهدی حسینی نیا , الناز حبیبی , ستاره پسیانی , نادر فلاح

دانلود سریال آکتور قسمت ۱۹ نوزدهم (دانلود قسمت 19 اکتور) نسخه کامل و با حجم رایگان

آوای جادویی رقابتی هیجان انگیز برای معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ جهت سرگرمی نیست. اشتراک تجربیات اساتید موسیقی، آموزش و انجام تمرین‌های مورد نیاز، یک رقابت جذاب بین شرکت کنندگان رقم می‌زند. در نهایت، قضاوت و انتخاب افراد برتر، برعهده مخاطبین برنامه است.

************************

برای دانلود مسابقه آوای جادویی قسمت سیزدهم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 13 مسابقه آوای جادویی

************************

مجریان مسابقه آوای جادویی:

‎داوران این مسابقه : محمد اصفهانی؛ رضا صادقی؛ رضا یزدانی و محمد معتمدی

کارشناس هنری: علیرضا افکاری

مجری: علی اوجی

درباره مسابقه آوای جادویی:

«آوای جادویی» مسابقه استعدادیابی خوانندگی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی به عنوان مربی و داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را برعهده دارد.

در مسابقه آوای جادویی از خوانندگان مطرح ایرانی چون محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی به عنوان داوران و مربیان این مسابقه استفاده شده است تمامی قوائد و اصول این مسابقه برگرفته از مسابقه بزرگ The voice می باشد.

کد خبر 664718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.