واکنش دفتر حداد عادل به عکس حاشیه‌ساز از مراسم بزرگداشت سیدمحمود دعایی

دفتر رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای نسبت به عکسی حاشیه‌ساز در مراسم مرحوم دعایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، دفتر غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به برجسته شدن تصویری از مراسم سالگرد مرحوم سیدمحمود دعایی واکنش نشان داده و توضیحاتی را در این باره منتشر کرد.

در این متن آمده است: در مراسم اولین سالگرد مرحوم سیدمحمود دعایی که در محل روزنامۀ اطلاعات برگزار شد، افرادی با عقاید و سلایق سیاسی مختلف به یاد و احترام آن مرحوم شرکت کرده بودند که دکتر حدادعادل از آن جمله و یکی از سخنرانان آن جلسه بود. عکسی که در بعضی مطبوعات و فضای مجازی منتشر شده، صرفاً بیانگر منش و رفتار اخلاقی دکتر حدادعادل است که نباید آن را تفسیر سیاسی کرد و از آن بهانه‌ای برای تسویه‌حساب‌های سیاسی ساخت.
پافشاری دکتر حدادعادل بر مواضع انقلابی و سیاسی مستقل و روشن بر همگان معلوم است؛ و در عین حال ایشان داشتن اختلافات سیاسی را مجوز بی‌اخلاقی نمی‌دانند.

آئین بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی عصر روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه، با حضور خانواده مرحوم دعایی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی با سلایق مختلف از جمله محمد مخبر، حسین شریعتمداری، محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، اسماعیلی وزیر ارشاد، مصطفی پورمحمدی، جواد ظریف، سیدمحمد خاتمی، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، حسین مرعشی، معصومه ابتکار، عباس عبدی و چهره‌های دیگری از جریان‌های مختلف سیاسی کشور در سالن همایش‌های مؤسسه اطلاعات برگزار شد.

منبع: فارس

کد خبر 664688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.