کشف ۶۸۰ کیلو قهوه‌ قاچاق از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۶۸۰ کیلو قهوه به همراه ۱۵ دستگاه قهوه‌ساز برقی و دستی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان موضوع را در در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازدید و بازرسی به عمل آوردند و در نتیجه این عملیات، ۶۸۰ کیلو قهوه، ۱۵ دستگاه قهوه‌ساز برقی و دستی و دو دستگاه آسیاب برقی که همگی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوف را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند، تصریح کرد: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و مسئول انبار به همراه دو نفر دیگر که مالک اصلی کالاهای مذکور بودند دستگیر و هر سه نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 664625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.