اعتراف سارق به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق محتویات داخل خودروی شهروندان لنجانی در عملیات کارآگان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان لنجان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی آنها موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت متوجه شدند که تمام این سرقت‌ها به یک شیوه انجام شده است. مأموران با جمع‌آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با مشخص شدن هویت اصلی عامل سرقت‌های داخل خودرو، وی در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در یک عملیات ضربتی در منزل خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود، در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان لب به اعتراف باز کرد و از ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان لنجان پرده برداشت. در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهم سرقت‌های خود را در ساعات اولیه بامداد انجام می‌داد و بیشتر به خودروهای پراید مدل پایین و پیکان که از ضریب امنیتی پائین‌تری برخوردار بودند دستبرد می‌زد، گفت: شهروندان خودروهای خود را در کوچه‌هایی که خلوت، تاریک، کم تردد و فاقد دوربین مداربسته هستند، رها نکنند و برای افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود آنها را به دزدگیر و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 664623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.