شاهد مشارکت چشمگیر شهروندان در برنامه‌‎های هفته نکوداشت زرین‌شهر هستیم

شهردار زرین‌شهر گفت: طی روزهای گذشته، شاهد مشارکت چشمگیر شهروندان در ویژه برنامه‎‌های هفته نکوداشت زرین‌شهر بوده‌ایم، به نحوی که خانواده‌ها به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تفریحی و ورزشی اجرا شده استقبال زیادی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در نشستی که به منظور بررسی برنامه‌های هفته نکوداشت زرین‌شهر برگزار شد، نشاط شهروندی را یکی از نیازهای مهم امروز شهر و شهروندان دانست و اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به توسعه مباحث فرهنگی و ورزشی داشته است، چراکه معتقد هستیم گسترش ورزش همگانی و اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی ورزشی با رویکرد مردم‌محور نقش بسزایی در افزایش نشاط شهروندی، تقویت نشاط اجتماعی، جلوگیری از انحرافات اجتماعی و تأمین اوقات فراغت شهروندان دارد.

وی یکی از وظایف مهم مدیریت شهری را تقویت و توسعه ورزش شهروندی دانست و افزود: براساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌ها و نظر کارشناسان، مدیریت شهری نقش اثرگذاری در توسعه ورزش در عرصه‌های همگانی و قهرمانی دارد، از این رو برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این حوزه انجام شده است تا با برگزاری رویدادهای مختلف در خطه طلایی ایران با پیوست‌های فرهنگی و ایجاد هنجارهای اجتماعی شاهد تحقق این مهم باشیم.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: همزمان با هفته نکوداشت زرین‌شهر ویژه برنامه حرکات نمایشی پاراموتور در آسمان شهر با همکاری کمیته پروازهای هوایی شهرستان لنجان و همایش پدل برد و قایق‌های رفتینگ در دریاچه پارک ساحلی زرین‌شهر، چهارشنبه دهم خردادماه ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود با اجرای حرکات نمادین ورزشی، شهروندان را به انجام ورزش تشویق کرد.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: ارتقا و گسترش بازی‌های بومی و محلی منجر به احیای سنت‌های کهن و ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی می‌شود، بر همین اساس همزمان با هفته نکوداشت زرین‌شهر جشنواره بازی‌های بومی محلی زرین‌شهر با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان لنجان در حال برگزاری است.

وی گفت: طی روزهای گذشته شاهد مشارکت چشمگیر شهروندان خطه طلایی ایران در ویژه برنامه‎‌های هفته نکوداشت بوده‌ایم، به نحوی که خانواده‌ها به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تفریحی و ورزشی اجرا شده استقبال زیادی داشته‌اند.

شهردار زرین‌شهر افزود: همه امید ما این است که شهروندان بانشاطی در خطه طلایی ایران داشته باشیم و برای دستیابی به این هدف از تمام امکاناتمان در شهرداری استفاده خواهیم کرد، چراکه پیام استقبال شهروندان از برنامه‌های فرهنگی شهرداری برای مدیریت شهری، تلاش بیشتر برای برگزاری مراسم شادی‌بخش در این شهر است.

کد خبر 664575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.