پپ گواردیولا جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس را کسب کرد

پپ گواردیولا، برای سومین بار، جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس را کسب کرد، این درحالی است که اِما هیز، سرمربی تیم فوتبال بانوان چلسی نیز، به واسطه فصل درخشان خود، جایزه ویژه WSL (سوپرلیگ زنان) را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از کسب پنجمین عنوان قهرمانی لیگ‌برتر در شش سال اخیر، پپ گواردیولا از سوی انجمن مدیران لیگ‌برتر، بالاتر از میکل آرتتا سرمربی آرسنال، روبرتو دی زربی سرمربی برایتون، ادی هاو سرمربی نیوکاسل، وینسنت کمپانی سرمربی برنلی و استیون شوماخر پلیموث آرگیل (چمپیونشیپ)، به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد.

جایزه‌ای که گواردیولا برای سومین بار طی دوران حضورش در منچسترسیتی، به دست آورد. این سرمربی اسپانیایی، همچنین پس از پشت سر گذاشتن آرسنال در رقابت قهرمانی، جایزه بهترین مربی سال لیگ‌برتر را نیز دریافت کرد.

در همین حال، اِما هیز، سرمربی تیم فوتبال بانوان چلسی، پس از کسب چهارمین قهرمانی متوالی در WSL (سوپرلیگ زنان انگلیس) و سومین جام‌حذفی پی در پی توسط آبی‌ها، جایزه ویژه سوپرلیگ زنان را به دست آورد. این درحالی است که منچستریونایتد در هر دو تورنمنت، نایب قهرمان شد، آنها فقط دو امتیاز برای کسب جام WSL کم آوردند.

گواردیولا، پس از تبدیل شدن به سومین مربی بعد از فرگوسن و دیوید مویس که موفق به کسب سه‌باره جایزه بهترین مربی سال (LMA) شده است، به وجد آمد و گفت: "این یک افتخار باور نکردنی است، ما در بهترین لیگ جهان یک قهرمان هستیم و به شما قول می‌دهم که فصل بعد دوباره این عنوان را به دست خواهیم آورد."

با این وجود، ذکر این نکته حائز اهمیت است پپ همچنان پشت سر فرگوسن قرار دارد، چرا که پیرمرد اسکاتلندی، طی ۲۶ سال حضورش در منچستریونایتد، موفق شده پنج بار جایزه بهترین مربی سال انگلیس (LMA) را کسب کند.

کد خبر 664546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.