سپاهان و ویوویچ آماده برای یک رقابت‌ جذاب آسیایی / جام را در خانه نگه دار!

تیم هندبال سپاهان فردا در نخستین دیدار خود در جام باشگاه‌های هندبال آسیا از ساعت ۱۸ مقابل الریان قطر صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان سال گذشته با قهرمانی در لیگ برتر هندبال مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا را به دست آورد. طلایی‌پوشان در فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۱ لیگ برتر هندبال با جذب افشین صادقی تیم خود را تقویت کردند و با هدایت مجید رحیمی‌زاده نتایج خوبی را رقم زدند. سپاهان در فینال لیگ برتر هندبال مقابل شهید شاملی کازرون قرار گرفت که با یک پیروزی، یک باخت و تفاضل گل بهتر قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال شد و بلافاصله بعد این مسابقات، تمرینات خود را برای جام باشگاه‌های آسیا شروع کرد. اواخر فصل بود که مدیران باشگاه سپاهان تصمیم گرفتند برای جام باشگاه‌های هندبال آسیا وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی را به کادر فنی سپاهان اضافه کنند تا به نوعی این تیم قوی‌تر از گذشته به کار خود ادامه دهد. درحال حاضر با اضافه شدن سه بازیکن خارجی به جمع طلایی‌پوشان این تیم کامل شده است، اما میلاد قلندری و محمد کیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. طلایی‌پوشان تلاش می‌کنند با حضور همه جانبه در این رقابت‌ها و بهره‌بردن از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود جام را در شهر اصفهان نگه دارند.

سپاهان و ویوویچ آماده برای یک رقابت‌ جذاب آسیایی/ جام را در خانه نگهدار!

میزبانی مسابقات آسیایی اتفاق بزرگی است

مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با آخرین شرایط هندبالیست‌های سپاهان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: هفته گذشته بود که برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر هندبال شدیم. یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم که حدود ۱۴ ماه طول کشید. بازیکنان در مرز آمادگی هستند، اما خستگی مسابقات لیگ و ملی را به همراه دارند که سعی کردیم در این چند روز ریکاوری هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: سه بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شدند، اما فرصت کمی داریم تا با تیم هماهنگ شوند. بعد از ۱۶ سال میزبان مسابقات آسیایی هستیم که اتفاق بزرگی است. افراد و ارگان‌های مختلفی در اصفهان برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به باشگاه سپاهان کمک می‌کنند. ما کار فنی را تیم انجام می‌دهیم، اما وقتی به سالن می‌آییم شاهد تلاش افراد برای آماده سازی سالن ۲۵ آبان هستیم.

مربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه دو بازیکن اصلی تیم در جریان مسابقات تیم ملی در جام‌جهانی مصدوم شدند، تصریح کرد: میلاد قندری و محمد کیانی در یک پست بازی می‌کنند و مصدومیت آن‌ها باعث شده، یک پست ما خالی باشد. به دلیل اینکه دیگر نمی‌توانیم بازیکنی به تیم اضافه کنیم، سعی داریم با بازیکنان داخلی جای این دو نفر مصدوم را پر کنیم.

قشقایی راد، گفت: طی دو سال گذشته برای تشکیل یک تیم سطح بالا با حضور ملی‌پوشان برنامه داشتیم، ۱۰ نفر از بازیکنان سپاهان در آخرین تورنمنت تیم ملی حضور داشتند که امیدواریم با استفاده از تجربه آنها، کیفیت خوبی داشته باشیم.

هدف ما سرگروهی در مرحله مقدماتی است

وحید مسعودی بازیکن تیم هندبال سپاهان در رابطه با جام باشگاه‌های هندبال آسیا، اظهار کرد: حدود ۱۰ روز پیش بود که لیگ برتر هندبال را با قهرمانی به پایان رساندیم، در فینال دو بازی خوب با شهید شاملی کازرون داشتیم و آماده جام باشگاه‌های آسیا هستیم. تیم ما ۱۰ بازیکن ملی‌پوش دارد و ۳ بازیکن خارجی هم به جمع ما اضافه شدند تا همه چیز برای یک عملکرد خوب فراهم باشد.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل الریان قطر کار سختی داریم، بعد از آن باید مقابل الکاظمه الکویت به میدان برویم و هدف ما پیروزی در این دو بازی است تا به عنوان سر گروه بالا بیاییم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه سطح جام باشگاه‌های آسیا از جام ملت‌ها بالاتر است، تصریح کرد: در جام باشگاه‌های آسیا علاوه بر بازیکنان ملی‌پوش، بازیکنان خارجی هم حضور دارند که باعث کیفیت بیشتر رقابت‌ها می‌شود.

مسعودی افزود: اگر هواداران و مردم خوبمان برای مسابقات به سالن ۲۵ آبان بیایند، یک انرژی مضاعف داریم. از آن‌ها درخواست می‌کنم تیم را حمایت کنند، ما هم قول می‌دهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم.‌

هواداران مثل تیم فوتبال از ما هم حمایت کنند

میلاد قلندری دیگر بازیکن تیم هندبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خدا را شاکریم توانستیم قهرمان مسابقات لیگ شویم. لیگ طولانی را سپری کردیم اما در فینال با عملکرد خوبمان قهرمان دوباره لیگ لقب گرفتیم. برای باشگاه‌های آسیا که از فردا به میدان می‌رویم این مسابقات محلی برای بازیکنان بزرگ اروپایی است تا توانایی خود را به نمایش بگذارند. البته چند بازیکن خوب هم از دیگر کشورها به جمع ما اضافه شده‌اند تا تیم تقویت شود. امیدوارم نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیریم و به نوعی از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

وی درباره مصدومیتش تصریح کرد: در جام جهانی شکستگی پا داشتم اما پس از عمل شرایط برایم بهتر شد و حالا تلاش می‌کنم عملکرد خوبی را از خود نشان دهم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران بزرگ تیم سپاهان همانطور که از تیم فوتبال حمایت می‌کنند ما را هم فراموش نکنند و به ورزشگاه بیایند. امیدوارم به جمع چهار تیم برتر برویم و موفق ظاهر شویم.

کد خبر 664505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.