انتقال به عربستان یا ماندن در رئال‌مادرید؛ بنزما تصمیم می‌گیرد!

کریم بنزما پیشنهاد هنگفتی را از باشگاهی در لیگ‌ برتر عربستان دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که از هم‌اکنون، تصمیم نهایی‌اش را گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه اتلتیک، کریم بنزما تا این لحظه، تبدیل به آخرین بازیکنی شده که پیشنهاد بزرگی از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است. ملی‌پوش فرانسوی تا سال ۲۰۲۴ با رئال‌مادرید قرارداد دارد اما سران لوس‌بلانکوس، تصمیم‌گیری در خصوص این پیشنهاد را برعهده ستاره خود گذاشته‌اند.

پیش از این گزارش شده بود که بنزما برای دو فصل، پیشنهادی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۶ میلیون پوند / ۴۳۹ میلیون دلار) دریافت کرده است. گمان می‌رود این مرد، درباره پیشنهادی که به دستش رسیده، تصمیم نهایی خود را گرفته باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن را می‌پذیرد یا تصمیم می‌گیرد در رئال‌مادرید بماند.

مرد فرانسوی در ماه دسامبر ۳۵ ساله شد، اما همچنان برای تیمش یک بازیکن کلیدی است. بنزما این فصل طی ۲۳ بازی لالیگایی، ۱۸ گل به ثمر رسانده است و تنها روبرت لواندوفسکی از بارسلونا را در جدول گلزنان اسپانیا بالاتر از خود می‌بیند.

بنزما تنها نام بزرگی نیست که سران لیگ عربستان سعودی آرزوی جذبش را دارند، به نظر می‌رسد لیونل مسی نیز پیشنهادی به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو (۴۳۵ میلیون پوند / ۵۴۱ میلیون دلار) روی میز داشته باشد، درحالی که نام سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، هم‌تیمی‌های سابق لئو در بارسلونا نیز با انتقال به خاورمیانه گره خورده است.

رئال‌مادرید، روز یکشنبه، در خانه، مقابل اتلتیک بیلبائو، آخرین بازی این فصل لالیگا را برگزار می‌کند، این درحالی است که بنزما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا، احتمالاً نتواند به میدان برود.

کد خبر 664497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.