ستاره نیوکاسل در رادار بارسلونا و لیورپول

دو تیم لیورپول و بارسلونا، مذاکرات خود بر سر خرید برونو گیمارش در تابستان را آغاز کرده‌اند اما نیوکاسل مایل است این ستاره را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو باشگاه بارسلونا و لیورپول، مشتاق هستند تا برونو گیمارش برزیلی را در تابستان امسال به جمع خود اضافه کنند، اما نیوکاسلی‌ها در حال آماده کردن پیشنهادی سنگین هستند تا او در ورزشگاه سنت جیمز پارک بماند.

طبق گزارش رسانه GOAL، تیم متمول نیوکاسل، قصد دارد با این پیشنهاد مالی، ستاره خود را در بین پنج بازیکن پردرآمد لیگ برتر قرار دهد تا از علاقه سایر باشگاه‌ها به جذب او جلوگیری کند.

نمایندگان بازیکن قبلاً با سران باشگاه فعلی خود، در خصوص علاقه رقبا به گیمارش، هشدار داده‌اند، با این حال، اعتقاد بر این است که برونو تمایل به تمدید قرارداد دارد، زیرا او در شمال شرق انگلیس، خوشحال است.

این بازیکن ۲۵ ساله نقشی حیاتی برای تیم ادی هاو ایفا کرد تا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ به جمع چهار تیم‌برتر انگلیس صعود کند، او ۴۰ بازی در انجام داد و پنج گل، پنج پاس‌گل به ثمر رساند. این ستاره، در ژانویه ۲۰۲۲، با قراردادی ۳۴.۵ میلیون پوندی (۴۲.۸ میلیون دلار) از لئون به جمع کلاغ‌ها اضافه شد و حالا ارزش او از آن زمان، به شدت افزایش پیدا کرده است.

لیورپول و بارسا هر دو مشتاق هستند تا خط میانی خود را در این تابستان تقویت کنند. در همین حال، اطراف برونو گیمارش برای مدتی پر از حدس و گمان خواهد بود، تا اینکه خود در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

کد خبر 664496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.