ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله پایانی رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله پایانی جام حذفی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس، امروز _چهارشنبه دهم خردادماه_ از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خط دروازه؛ دوئل چشم‌نواز بیرو با حسینی

با توجه به اینکه دو تیم پایتخت باید در مرحله پایانی جام حذفی به تقابل با یکدیگر بپردازند، به احتمال فراوان شاهد ارائه یک بازی محتاطانه از سوی شاگردان گل‌محمدی و ساپینتو خواهیم بود. اما به دلیل اینکه هر دو تیم در خط حمله مهره‌های اثرگذاری را در اختیار دارند و از طرفی هم این امکان وجود دارد که تکلیف تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود، سنگربانان قرمز و آبی نقش تعیین‌کننده‌ای در این جدال خواهند داشت، بنابراین انتظار می‌رود کادر فنی سرخ‌پوشان همچون سایر تقابل‌های حساس این تیم بیرانوند را در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

مدافعان؛ سرنوشت قهرمانی همین جا است

بدون تردید یکی از مهم‌ترین خطوطی که در شهرآورد صدویکم می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند، قلب دفاع دو تیم است. به‌رغم اینکه استقلال نیز همچون پرسپولیس در خط دفاع تیم خود بازیکنان مؤثری را در اختیار دارد اما به زعم بیشتر کارشناسان قرمزپوشان پایتخت در این خط نسبت به حریف سنتی خود برتری نسبی دارند. در هر حال انتظار می‌رود گل‌محمدی برای جدال حساس پیش روی خود دست به ترکیب برنده مدافعان نزند تا همچون بیشتر جدال‌های پرسپولیس شاهد حضور ولسیانی و پور علی گنجی در دفاع میانی باشیم. همچنین به احتمال فراوان دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری به عنوان مدافعان راست و چپ برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

هافبک‌ها؛ مغزهای متفکر در میانه میدان

شاید بتوان گفت شهرآورد صدویکم به نوعی جنگ میانه میدان است؛ با توجه به اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در کمربند میانی زمین بازیکنان خلاقی را در اختیار دارند، امروز شاهد یک بازی روان خواهیم بود. در هرحال به احتمال فراوان کادر فنی قرمزپوشان برای خط هافبک نام بازیکنانی همچون سروش رفیعی، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی را در ترکیب اولیه خود قرار خواهد داد تا ابتکار عمل مثلث خلاق سرخ‌ها، پیروزی این تیم در طول ۹۰ دقیقه را رقم بزند.

وینگر و مهاجم؛ عیسی و انگیزه‌های شخصی مقابل استقلال

با توجه به درخشش عیسی آل‌کثیر در تقابل‌های اخیر پرسپولیس احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن برابر استقلال کم خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود یحیی گل‌محمدی نام آل‌کثیر را به عنوان تک‌مهاجم در ترکیب اصلی خود قرار دهد و برای تقویت خط حمله قرمزپوشان، سعید صادقی و مهدی ترابی را نیز به عنوان وینگر از همان ابتدای مسابقه راهی میدان کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر

کد خبر 664490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.