طلب صد هزار دلاری مدافع سابق استقلال پس از ۵ سال پرداخت شد

باشگاه استقلال بدهی صد هزار دلاری‌ به لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین خود را پرداخت کرد و پس از پنج سال این پرونده بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال بدهی صد هزار دلاری به لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین خود را پرداخت کرد تا پس از پنج‌سال این پرونده بسته شود؛ البته به تفسیر دیگر، استقلال توانست چند هفته قبل طلب صد هزار دلاری این بازیکن را به حسابش واریز کند اما امروز رسماً این مسئله اعلام شد.

گفتنی است با اعلام باشگاه استقلال، مطالبات لئاندرو پادوانی، مدافع سابق استقلال به حساب او نشست. رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: از مدت‌ها پیش طلب این بازیکن را پرداخت کرده بود، اما به دلیل شرایط تحریم‌ها و مشکلات انتقال پول در شبکه بانکی، مطالبات پادوانی امروز به حساب او نشست.

طلب صد هزار دلاری مدافع سابق استقلال پس از ۵ سال پرداخت شد

پادوانی هفته‌های گذشته در صحبت‌هایش مدعی شده بود که هنوز پولی از طرف باشگاه استقلال به حساب او واریز نشده تا اینکه سرانجام امروز آبی‌ها از طریق وکیل این مدافع برزیلی، فیش نشستن مبلغ مذکور به حساب پادو را دریافت کردند تا پرونده او پس از پنج سال بسته شود.

لئوناردو پادوانی در لیگ هجدهم و در بازی با فولاد خوزستان دچار مصدومیت سنگین و وحشتناک از ناحیه نخاع شد و مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و برای ادامه زندگی‌اش از ویلچر استفاده کند. این مدافع بلند قامت سپس به ورزش شنا روی آورد و اکنون رؤیای حضور در المپیک را دارد.

کد خبر 664463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.