پیشنهاد سرسام‌آور عربستانی‌ها به کریم بنزما!

کریم بنزما پیشنهاد بزرگی از عربستان سعودی دریافت کرده است زیرا این کشور به دنبال استفاده از محبوبیت ستاره‌های بزرگ دنیا، جهت افزایش شانس خود برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم بنزما باوجود اینکه فصلی فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارد، اما در رئال مادرید ناراحت به نظر می‌رسد.

در قرارداد این بازیکن فرانسوی یک بند ویژه وجود دارد که اگر او فاتح توپ طلا شود، قرارداد او با لوس بلانکوس به مدت یک سال دیگر، تمدید می‌شود. زمانی که این مرد، در اواخر سال ۲۰۲۲ موفق به دریافت این جایزه شد، این بند فعال شد. با این حال، کریم هنوز علناً در مورد آینده خود صحبتی نکرده است.

رسانه AS گزارش می‌دهد که بنزما در کنار لیونل مسی، از یک باشگاه عربستانی پیشنهاد قراردادی هنگفت دریافت کرده تا در کنار پیوستن به لیگ حرفه‌ای عربستان، سفیر این کشور برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ باشد. گفته می‌شود مبلغی که به ستاره فرانسوی پیشنهاد شده است بیش از ۴۰۰ میلیون یورو (۳۴۶ میلیون پوند / ۴۳۹ میلیون دلار) برای دو فصل خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در اواخر سال ۲۰۲۲ به النصر پیوسته است و در حال‌حاضر در خاورمیانه بازی می‌کند. این کشور می‌خواهد تلاش‌های خود را در جهت گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰، انجام دهد. گفته می‌شود در سپتامبر ۲۰۲۴، برای میزبانی ۲۰۳۰ رأی‌گیری انجام خواهد شد، البته در این راه، اسپانیا، پرتغال، اوکراین و مراکش نیز با سعودی‌ها رقابت خواهند کرد.

فقط یک هفته از لالیگا در این فصل باقی مانده است و این می‌تواند آخرین بازی بنزما برای رئال باشد. هیچ خبر رسمی در مورد اقدامات بعدی او اعلام نشده است، با بازنشستگی این ستاره از فوتبال ملی پس از جام جهانی ۲۰۲۲، مرد فرانسوی زمان زیادی برای تصمیم‌گیری در مورد آینده فوتبالی خود خواهد داشت.

کد خبر 664449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.