۱۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شده است

شهردار زنجان با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای خریداری شده است، گفت: شهرداری نقشی در تاخیر واگذاری اتوبوس‌های شهری ندارد و تاکنون تنها ۱۲ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _ سه‌شنبه نهم خردادماه _ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری رویداد تعالی حکمرانی شهری، اظهار کرد: این رویداد با حضور ۱۲ شهر برگزار شد و زنجان نیز با ارائه پیشنهاداتی درباره مدیریت صحیح شهری به عنوان سومین طرح برتر ارائه برنامه کرد.

وی با بیان اینکه سال جاری شهرداری به دنبال تحول شهری است، افزود: مدیریت شهری، مسائل کلان شهری از جمله ترافیک و محیط زیست، گردشگری، بحث توریستی و مشارکت در تنظیم بازار را در دستور کار دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه حدود دو دهه ناوگان‌حمل‌ونقل عمومی رها شده بود، اضافه کرد: از محل اوراق مشارکت تعدادی اتوبوس وارد چرخه شده است، برای نخستین‌بار اوراق مشارکت برای شهرداری خریداری شده و ۳۶ دستگاه مینی‌بوس نیز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شده است.

فیروزفر با اشاره به مشکلات مربوط به قطعات خودروهای خریداری شده و واردات مینی‌بوس‌ها، ادامه داد: یک کانتینر از تزئینات داخلی این مینی‌بوس‎‌ها در گمرک در انتظار ترخیص است.

وی تصریح کرد: ۴۱ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای خریداری و سهم شهرداری واریز شده است، اما شهرداری نقشی در تأخیر در واگذاری اتوبوس‌ها ندارد؛ تاکنون ۱۲ دستگاه اتوبوس از ۴۱ اتوبوس مذکور تحویل شهرداری زنجان شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه سال قبل کم‌ترین تحقق درآمدی شهرداری در حوزه املاک محقق شده است، افزود: ارزش افزوده شهرداری سال گذشته کمتر از ۳۰ درصد بود.

کد خبر 664429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.