دلایل و ریشه‌های اصلی طلاق مورد پژوهش قرار بگیرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در گام نخست بایستی دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: بایستی از زوایای مختلفی به موضوع طلاق توجه شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خانواده‌ها به دلیل نبود تعریف صحیح از مبانی اخلاقی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکیدکرد: به جوانان توصیه می‌شود با هم کفو خود ازدواج کنند اما این هم کفو بودن برای آنها تعریف نشده است.

وی ادامه داد: ضروری است آموزش و پرورش تعریف اصولی مبانی اخلاقی را به نوجوانان بیاموزد تا در سنین جوانی دچار مشکلات شناختی نشوند.

جان‌نثاری با تأکید بر پژوهش صحیح در حوزه طلاق، عنوان کرد: در گام نخست بایستی دلیل و دلایل اصلی طلاق را دریابیم سپس براساس احکام نورانی اسلام چاره اندیشی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از طرفی بر رویکرد خانواده‌هایی که استحکام مورد نظر را دارند تحقیق و پژوهش شود تا به تحقیق جامعی از این حوزه دست یابیم.

کد خبر 664420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.