اولین تصمیم مهم پوچتینو پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی چلسی‌

مائوریسیو پوچتینو دستور داده که چلسی انتقال ژائو فلیکس به استمفوردبریج را دائمی نکند، زیرا علاقه‌ای به حفظ این بازیکن ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مائوریسیو پوچتینو بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید چلسی، اولین تصمیم بزرگ خود را گرفته و نمی‌خواهد ژائو فلیکس را پس از پایان قرارداد قرضی‌اش‌، در جمع آبی‌ها نگه دارد.

پس از انتشار این خبر توسط مارکا، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکومادرید تأیید کرد که مهاجم پرتغالی، به اسپانیا بازخواهد گشت. او گفت: "حقیقت این است که نمی‌توانم صحبت‌هایم با ژائو را به شما بگویم. ما دیروز مکالمه‌ای با هم داشتیم، سرمربی جدید چلسی این پسر را دوست ندارد. فعلاً هیچ برنامه خاصی نداریم، فلیکس درحال‌حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید است."

این مهاجم، در ۱۶ بازی برای چلسی، چهار گل به ثمر رساند درحالی که آبی‌ها یک رکورد منفی از خود به جای گذاشتند و در تاریخ لیگ‌برتری خود، کمترین امتیاز را کسب کردند. مرد پرتغالی، تنها در هفت بازی لیگ‌برتر به میدان رفته است. گفته می‌شود دیگو سیمئونه هم به او علاقه‌ای ندارد.

یکی از دلایلی که پوچتینو نمی‌خواهد فلیکس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، ممکن است این باشد که آبی‌ها قبلاً برای جذب کریستوفر انکونکو از لایپزیگ توافق کرده‌اند. به نظر می‌رسد او اولین بازیکنی باشد که تابستان امسال در استمفوردبریج معارفه می‌شود.

کد خبر 664400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.