بازیکن منچستر، در آستانه هم‌تیمی شدن با علیرضا جهانبخش

آماد دیالو، بازیکن منچستریونایتد که فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به صورت قرضی در ساندرلند سپری کرد، مورد توجه فاینورد، قهرمان لیگ هلند قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آماد دیالو، ملی‌پوش ساح‌عاجی، در طول یک سال حضور خود در چمپیونشیپ (لیگ دسته دوم انگلیس) و تیم ساندرلند، خیره‌کننده ظاهر شد و ۱۴ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند. نمایش‌های چشمگیر این بازیکن باعث شده است که اریک‌تن‌هاخ، سرمربی یونایتد ستاره قرضی تیمش را زیر نظر بگیرد تا احتمالاً او را به اولترافورد برگرداند.

با این حال، یکی از تیم‌های علاقه‌مند به جذب آماد، قهرمان هلند یعنی تیم فاینورد است که در ۲۴ سال اخیر تنها عنوان قهرمانی خود در لیگ هلند را تحت هدایت آرنه اسلات به دست آورد. درحالی که هنوز پیشنهادی ارسال نشده، رسانه ۱۹۰۸.nl گزارش می‌دهد که آماد در لیست نهایی تابستانی این باشگاه قرار دارد. گفته می‌شود صحبت‌های داخلی سران فاینورد برای بحث در مورد احتمال آوردن این وینگر به ورزشگاه دی کویپ درحال انجام است.

تیم فاینورد عملاً قبلاً آماده بود تا با آماد قرارداد امضا کند، زیرا این وینگر قرار بود در تابستان ۲۰۲۱ به هلند و این تیم بیاید. با این حال، آسیب دیدگی از ناحیه ران، در تمرین با شیاطین‌سرخ، باعث شد توافق دو طرف در آخرین لحظه، از بین برود، اما رسانه ۱۹۰۸.nl اشاره می‌کند که علاقه تیم اهل روتردام به این بازیکن، از آن زمان تاکنون، به قوت خود باقی مانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن ۲۰ ساله، برای تماشای دیدار نهایی جام حذفی بین یونایتد و سیتی که روز شنبه در ومبلی برگزار می‌شود، دعوت شده است، پس از این بازی، منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا فاینورد، یا یک باشگاه بزرگ اروپایی، به او پیشنهاد رسمی ارائه می‌کند یا خیر.

کد خبر 664362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.