استعفای دومین عضو شورای اسلامی شهر زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان از استعفای دومین عضو شورای ششم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طالب امروز _سه‌شنبه نهم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کمیته تطبیق باید طبق قانون تا ۱۵ روز، نظر نهایی در مورد هر مصوبه را اعلام کند، اظهار کرد: فرمانداری امروز نامه‌ای مبنی بر معرفی علی‌البدل ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شورای اسلامی شهر زنجان را به تعلل در معرفی عضو علی‌البدل متهم می‌کند، افزود: امروز دومین عضو شورای ششم این شهر استعفا داد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری رویداد تعالی حکمرانی شهر با حضور ۱۲ کلان‌شهر کشور تصریح کرد: زنجان در این رویداد سومین طرح موفق را ارائه کرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با انتقاد از استعفای دو عضو شورای ششم این شهر گفت: برخی افراد پس از حضور در شورای اسلامی شهر برای شرکت در مجلس شورای اسلامی احساس تکلیف می‌کنند.

وی ادامه داد: این موضوع منجر می‌شود اعتماد مردم به شورای اسلامی شهر مخدوش شود و اینگونه تلقی می‌شود که راه مجلس از شورا می‌گذرد.

طالب با بیان اینکه با استعفای اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، عملکرد مدیریت شهری و سرعت اجرای پروژه‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در راستای طرح مسکن ملی برای تأمین مسکن کارکنان شهرداری اقدام کند.

کد خبر 664356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.