بین‌الحرمین رضوی غرق در نور و سرور شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: در آستانه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع)، سمنان به عنوان بین‌الحرمین رضوی غرق در شادی و سرور شد.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع)، جشن بزرگ «شمس‌الشموس» با حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، فرماندار سمنان، رئیس شورای اسلامی شهر و شهروندان ساکن در محله مسکن مهر برگزار شد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مفرح با همراهی گروه‌های فرهنگی و هنری، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از برنامه‌های این جشن بزرگ بود که لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای شهروندان سمنانی رقم زد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: خادمان حرم مطهر رضوی (ع) که به همراه پرچم بارگاه قدسی امام رضا (ع) در این مراسم حضور داشتند، در منقبت و وصف امام هشتم شیعیان مطالب و اشعاری را بیان کردند و صلوات خاصه آن حضرت توسط حاضران در مراسم قرائت شد.

محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و جشن‌ها به مناسبت اعیاد مختلف، گفت: این آئین با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ایجاد برکت معنوی و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برگزار شد.

کد خبر 664294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.