برنامه هفتم توسعه، فرصت مناسبی برای حمایت مجلس از اقدامات بشردوستانه است

رئیس جمعیت هلال‌احمر برنامه هفتم توسعه را فرصت مناسبی برای توجه ویژه به اقدامات بشردوستانه هلال‌احمر دانست و گفت: رفع موانع و مشکلات و همچنین پشتیبانی همه‌جانبه از هلال‌احمر در تصویب هفتمین برنامه توسعه کشور ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند امروز -دوشنبه هشتم خردادماه- در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان‌های تهران، فارس، سمنان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌غربی، گلستان، لرستان، همدان و خوزستان در خصوص هم‌افزایی نسبت به تقویت برنامه‌های هلال‌احمر در حوزه‌های انتخابیه این نمایندگان، مسائل و موضوعات مرتبط با امداد و نجات و خدمات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر تاکید کرد.

وی برنامه هفتم توسعه را فرصت مناسبی برای توجه ویژه به اقدامات بشردوستانه هلال‌احمر دانست و بر ضرورت رفع موانع و مشکلات و همچنین پشتیبانی همه‌جانبه از هلال‌احمر در تصویب هفتمین برنامه توسعه کشور تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دیدارهای دوجانبه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و نمایندگان مردم نیز از تلاش‌های هلال‌احمر در خدمت‌رسانی به هموطنان بویژه در حوادث و سوانح قدردانی کردند.

کد خبر 664261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.