معرفی حریفان ۳ تکواندوکار ایران در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان

رقبای زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین‌پور در اوزان ۶۷- و ۷۳- و همچنین ۵۸- در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از روز _دوشنبه هشتم خردادماه_ در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری‌آذربایجان تا چهاردهم خردادماه با حضور ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان + ۸ وزن آقایان) پیگیری خواهد شد.

در روز دوم مسابقات در اوزان ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم بانوان و ۵۸- کیلوگرم آقایان پیگیری می‌شود که «زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل» و «علیرضا حسین‌پور» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در روز دوم رقابت‌ها خواهند بود.

معرفی حریفان ۳ تکواندوکار ایران در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان

براساس قرعه‌کشی انجام شده در وزن ۶۷- کیلوگرم ۴۸ تکواندوکار حاضر هستند، ابتدا زینب اسماعیلی «سوبیر جونووا» از ازبکستان روبه‌رو شود و در صورت برتری حریف «میلنا تیتونلی» حریف عنوان‌دار از کشور برزیل خواهد شد. در سمت جدول اسماعیلی «آیا شهاتا» از مصر و «فریدا عزیزوا» تکواندوکار صاحب عنوان از کشور میزبان دیده می‌شود.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل با حضور ۳۳ تکواندوکار در وزن خود ابتدا «سیمراگلیا» از ایتالیا را پیش‌رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار مونته نگرو و کره جنوبی دیدار می‌کند. دابین لی از کره جنوبی یکی از پر افتختارترین تکواندوکاران سنگین وزن جهان به حساب می‌آید. در سمت جدول پوراسماعیل «نادیکا بوزانیچ» از صربستان حضور دارد.

و در پایان در وزن ۵۸- کیلوگرم ۷۱ تکواندوکار ثبت‌نام کرده‌اند، علیرضا حسین‌پور «وینسنته پیزارو» از شیلی را پیش رو دارد. از طرفی اگر حسین‌پور برنده شود باید به دیدار برنده نماینده پناهندگان و کامرون و یا ایتالیا دیدار می‌کند. «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ و قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مکزیک است.

کد خبر 664232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.