کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال سرقتی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو سارق و مالخر و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و تجهیزات ساختمانی در یکی از مناطق شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۶ با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۱۷ عدد باطری خودرو، کابل برق و تجهیزات ساختمانی کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی مال‌باختگان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 664206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.