اولین واکنش اسطوره فوتبال آلمان به اخراجش از بایرن‌مونیخ!

الیور کان، اعلام کرد از دریافت خبر اخراجش از بایرن‌مونیخ، اصلا ناراحت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولیور کان، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال آلمان، روز جمعه از سمت مدیرعاملی باشگاه بایرن‌مونیخ کنار گذاشته شد و پس از شنیدن این خبر از هربرت هاینر، رئیس باواریایی‌ها، مدعی شد که آرامش خود را حفظ کرده است.

کان در توئیتر توضیح داد که پس از دریافت خبر اخراجش "ناراحت" نشد و در عوض از اینکه باشگاه یک قهرمانی دیگر در بوندسلیگا کسب کرد، خوشحال بود.

او گفت: "بیان این ادعا، که وقتی از حکم اخراج به من اطلاع داده شد عصبانی شدم، قطعاً درست نیست. روز جمعه هربرت هاینر تماس گرفت و این تصمیم را به من اطلاع داد. این یک گفتگوی آرام و خوب بود. من فقط متعجب بودم. درمورد اینکه چرا الان این تصمیم مطرح شده است، باید بگوبم صبح شنبه به من اطلاع دادند که برای بازی با کلن نمی‌توانم به ورزشگاه بروم. من هم با آرامش این تصمیم را پذیرفتم. البته ناامید هستم، اما از این بابت، فوق‌العاده خوشحال هستم، چرا که بایرن‌مونیخ باز هم موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند."

غول‌های آلمانی، یک روز قبل از اینکه قهرمان لیگ شوند، راه خود را از کان و مدیر ورزشی (حسن صالح حمیدزیچ) جدا کردند. درحالی که "یان کریستین دریسن" به عنوان جانشین کان در نظر گرفته شده، جانشین صالح‌حمیدزیچ هنوز مشخص نشده است.

شاگردان توماس توخل در این فصل بازی دیگری برای انجام دادن ندارند، زیرا از DFB-Pokal و لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند.

کد خبر 664198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.