مدیران شهری در تنظیم لوایح همه جوانب را در نظر گیرند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به نکات مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس، باید این موضوع را در شورای اسلامی شهر در نظر داشته باشیم که افراد مسئول در شهرداری با توجه به تمام زوایای اجرایی، لوایح را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _دوشنبه هشتم خردادماه_ در یکصدوهشتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی و دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مردم در مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار نسبت به مجلس با دید مثبت مبنی بر انقلابی بودن در این دوره بیاناتی مطرح فرمودند.

وی تلاش برای اولویت داشتن لایحه بر طرح را از نکات مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس برشمرد و افزود: زمانی که لایحه از سوی مجریان به مجلس ارائه می‌شود، زوایای اجرایی مختلف آن لایحه مد نظر قرار می‌گیرد و با تبدیل آن به قانون اجرایی‌تر و ثبات قانون بر آن ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به نکات مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس، باید این موضوع را در شورای اسلامی شهر در نظر داشته باشیم که افراد مسئول در شهرداری با توجه به تمام زوایای اجرایی، لوایح را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها به‌منظور بررسی تمام زوایا باید به دفتر مرکز پژوهش‌ها ارسال شود، تصریح کرد: پس از بررسی در مرکز پژوهش‌ها، طرح‌ها برای تصویب به صحن شورا ارائه خواهد شد.

مسگریان با اشاره به سقوط تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته دو فوتبال کشور خاطرنشان کرد: این تیم به دلیل نبود مدیریت صحیح به دسته پایین‌تر سقوط کرد، البته به‌جای متهم کردن دیگران باید به دنبال مشکل اصلی در سقوط این تیم بود؛ شاید برخی اعضای شورای اسلامی شهر موافق تیم‌داری به این شکل نبودند اما متهم کردن یک یا دو نفر کار درستی نیست و باید این موضوع ریشه‌یابی شود.

وی خواستار توجه به موضوع تیم فوتبال شهرداری و تعیین تکلیف آن شد و اظهار کرد: با این اتفاق، جوانان تعقیب‌کننده و مشتاق ورزش در این سطح که امیدوار به باقی ماندن تیم در لیگ دسته یک بودند، ناامید شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در سقوط تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته دو فوتبال کشور تنها یک عامل مطرح نیست، اضافه کرد: در برخی رسانه‌ها شاهد درج مطالبی مبنی بر اینکه حمایت نکردن یک یا دو عضو شورا عامل این موضوع بودیم که درست نیست.

وی اظهار کرد: درخواست می‌کنم مسئولان مربوطه به‌ویژه مسئولان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان در این خصوص توضیحات لازم را ارائه دهند.

حمید بادامی‌نجات، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه جوانان همدان نسبت به امر ورزش حساس هستند، گفت: سقوط تیم فوتبال شهرداری موجب ناراحتی جوانان این شهر شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود تأکید رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر لزوم ایجاد ساختار باشگاه به این مهم عمل نشد، خاطرنشان کرد: وجود مشکل در ساختار فنی و مدیریتی و ایجاد نشدن ساختار باشگاه موجب سقوط تیم فوتبال شهرداری همدان به دسته پایین‌تر شد.

کد خبر 664147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.