افزایش امنیت شبانه فضاهای عمومی در تورین

مدیران تورین ایتالیا در نظر دارند از طریق افزایش امنیت فضاهای عمومی، بهبود کیفیت زندگی را برای شهروندان به ارمغان بیاورند و اقتصاد شهری را نیز رونق بخشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خدمات شهری و فضاهای عمومی اغلب با تمرکز بر فعالیت‌های روزانه طراحی می‌شود و همین امر، ایجاد ناامنی میان مردم در بیرون از منازل خود را هنگام تاریکی شب به دنبال دارد. این در حالی است که همه‌روزه الگوریتم‌های شهری و سبک زندگی مردم تغییرات قابل‌توجهی را تجربه می‌کند، ضمن این‌که انجام فعالیت‌های شبانه از ضرورت و محبوبیت بیشتری میان مردم جهان برخوردار می‌شود. در همین راستا، اعمال اقدامات متنوع و اثربخش برای افزایش حس امنیت شهروندان در تاریکی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران تبدیل شده و افزایش گردهم آمدن مردم، انجام فعالیت‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه‌ها و حتی رویدادهای فرهنگی را در شب‌ها به دنبال داشته است.

مدیران تورین نیز به‌تازگی از اقدامات خود برای افزایش امنیت شبانه مردم در فضاهای عمومی رونمایی کرده و مدعی شده‌اند نشاط شهروندان را در تاریکی شب بیش از پیش بهبود خواهند بخشید، ضمن این‌که از طریق ایجاد امنیت شبانه، به رونق اقتصادی کسب‌وکارها کمک زیادی خواهند کرد.

تبدیل فضاهای عمومی بدون استفاده در شب، به مکان‌هایی پرشور و زیست‌پذیر یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیران تورین خواهد بود که به انجام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی توسط مردم منجر خواهد شد و همین امر، امنیت را برای سراسر منطقه به ارمغان خواهد آورد.

افزایش امنیت شبانه فضاهای عمومی در تورین

علاوه بر این، مدیران در نظر دارند افراد خلاق شهر را به ارائه ایده‌های خود در راستای بهبود فضاهای عمومی دعوت کنند و از ایده‌های برتر آن‌ها برای ایجاد تغییراتی مؤثر در معابر شهری، میدان‌ها، پارک‌ها و سایر مکان‌های مشابه برای گردهم آوردن هرچه بیشتر مردم در محیط‌هایی امن بهره بگیرند.

اشتغال‌زایی در کسب‌وکارهای شبانه از دیگر اقدامات مدیران تورین خواهد بود که علاوه بر کمک به وضعیت اقتصادی افراد بیکار، در افزایش شور شبانه شهر و به دنبال آن، ایجاد حس امنیت و بهبود کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی ایفا خواهد کرد. همچنین، توسعه یک تقویم هفتگی با هدف برگزاری رویدادهای ورزشی شبانه برای تمام سنین، جنسیت‌ها و اقوام از دیگر اهداف مدیران تورین محسوب می‌شود که قرار است در فضاهای ساحلی شهر اجرا شود، ضمن این‌که انجام بازی‌های خیابانی را در تاریخ‌ها و ساعات خاصی از شب در بر خواهد گرفت.

مدیران شهر بزرگ ایتالیایی همچنین در نظر دارند از طریق زیباسازی فضاهای عمومی و افزایش سیستم‌های روشنایی به ایجاد حس امنیت شبانه در میان مردم کمک کنند و آن‌ها را به حضور بیشتر در مکان‌های بیرون از منزل در تاریکی شب سوق دهند که این امر به سهم خود می‌تواند رونق اقتصادی شبانه را به دنبال داشته باشد.

افزایش امنیت شبانه فضاهای عمومی در تورین

کد خبر 664130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.