تیمی که آرامش داشته باشد قهرمان جام حذفی است / نتیجه شهرآورد در ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود

«خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس تا حدودی منسجم‌تر هستند و در خط حمله استقلال زهردارتر ظاهر شده است اما به‌طور کلی شرایط دو تیم برابر خواهد بود. از نظر من نتیجه این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود و پیش‌بینی برنده دشوار است. برای من تفاوتی ندارد اما تیمی که آرامش داشته باشد، قهرمان خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله پایانی جام حذفی کشور روز چهارشنبه _دهم خردادما ه_ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آبی‌پوشان پایتخت به دلیل حساسیت این بازی، در روزهای اخیر بارها درخواست خود مبنی بر استفاده از داور خارجی را مطرح کرده و با مخالفت کمیته داوران روبه‌رو شده‌اند. صحبت کردن درباره این مسئله سبب شده است تا شهرآورد صدویکم نیز از جنجال‌ها و حواشی پیش از سوت آغاز مسابقه بی‌بهره نباشد. در نهایت با وجود حواشی مختلف، روز گذشته اشکان خورشیدی به عنوان داور این دیدار مشخص شد. علاوه بر این موضوع شاگردان گل‌محمدی که در هفته‌های اخیر ششمین جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده‌اند به دنبال دبل در لیگ بیست‌ودوم هستند و به همین دلیل این رقابت برای آن‌ها حساسیت بالایی را به همراه خواهد داشت. هرچند نباید از انگیزه بالای شاگردان ساپینتو برای جبران شکست شهرآورد صدم و جام از دست رفته چشم‌پوشی کرد. در خصوص وضعیت سرخابی‌های پایتخت پیش از جدال با یکدیگر و حواشی به وجود آمده این بازی خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی را با فراز فاطمی، بازیکن سال‌های نه چندان دور هر دو تیم داشته‌است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

شهرآورد همیشه جذابیت دارد

این بازی بسیار حساس خواهد بود. شهرآورد همیشه جذابیت دارد و اگر فینال حذفی هم باشد این هیجان دوچندان می‌شود. برنده ۹۰ دقیقه این رقابت می‌تواند برنده جام باشد. از نظر من تیمی که بتواند آرامش خود را حفظ کند، در کنار رعایت موارد تاکتیکی می‌تواند قهرمان شود.

استقلال به دلیل نداشتن تمرکز جام را از دست داد

استقلال فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و در مسابقات لیگ هم خوب کار کرد اما در هفته‌های پایانی به دلایل مختلف تمرکز لازم را نداشت و به همین دلیل نتوانست بر حساسیت رقابت‌های پایانی غلبه کند. مسائل حاشیه‌ای این تیم نمی‌تواند تأثیرگذار باشد چراکه حساسیت شهرآورد انگیزه لازم را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم کرده است. در هرحال برنده این بازی جام را بالای سر خواهد برد و به همین دلیل استقلال با تمام توان بازی خواهد کرد. پرسپولیس نیز با هدف دبل پا به زمین می‌گذارد؛ من نیز برای این جدال هیجان دارم.

تیمی که آرامش داشته باشد قهرمان جام حذفی است/ نتیجه شهرآورد در ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود

سرخابی‌ها با شرایط برابر به مصاف یکدیگر می‌روند

هر دو تیم بسیار خوب هستند و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته‌اند. به لحاظ مهره نیز در یک سطح هستند و بازیکنان باکیفیتی را در تمام خطوط در اختیار دارند اما تیمی که بتواند هیجان و استرس بالای این تقابل را کنترل کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

مطرح کردن مسائل داوری حرفه‌ای نیست

ورود به مسائل داوری به معنای ورود به حواشی است و مطرح کردن اینگونه موارد حرفه‌ای نیست، چراکه ذهن بازیکن را درگیر می‌کند و سبب می‌شود تمرکز او بیش از مسائل تاکتیکی روی عملکرد داور باشد. تفاوتی ندارد داور خارجی باشد یا ایرانی؛ چراکه داوران برای این بازی حساس به فکر آبروی خود هستند و با یک سوت خوب ارتقا و با یک سوت بد تنزل پیدا می‌کنند.

تیمی که آرامش داشته باشد قهرمان جام حذفی است/ نتیجه شهرآورد در ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود

شاهد یک بازی دفاعی خواهیم بود

فکر می‌کنم یک بازی محتاطانه را شاهد باشیم. احتمالاً هر دو تیم ۱۲۰ دقیقه با یکدیگر رقابت می‌کنند و به همین دلیل موقعیت‌های این دیدار کمتر از شهرآورد قبل است، چراکه برنده آن بازی باید در ۹۰ دقیقه مشخص می‌شد اما در این جدال تا ۱۲۰ دقیقه هم می‌شود برای پیروزی جنگید و فکر می‌کنم هر دو سرمربی با احتیاط بازی کنند.

تیمی که آرامش داشته باشد قهرمان خواهد شد

تا حدودی خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس منسجم‌تر هستند و در خط حمله استقلال زهردارتر ظاهر شده است اما به‌طور کلی شرایط دو تیم برابر خواهد بود. از نظر من نتیجه این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود و پیش‌بینی برنده دشوار است. برای من تفاوتی ندارد اما تیمی که آرامش داشته باشد، قهرمان خواهد شد.

اگر بی‌احترامی نباشد، کری‌خوانی زیبا است

زیبایی شهرآورد به کری‌خوانی‌های آن است. بیشتر بازیکنان دو تیم با یکدیگر ارتباط خوبی دارند این کری‌خوانی‌ها جزو فوتبال است و اگر به دور از بی‌احترامی باشد جذاب است. امیدوارم بازی خوب و زیبایی را شاهد باشیم و تیمی که بهتر بازی می‌کند، قهرمان شود.

تیمی که آرامش داشته باشد قهرمان جام حذفی است/ نتیجه شهرآورد در ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود

کد خبر 664059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.