سردار رادان: یادمان شهدای حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم در محل وقوع حادثه ساخته شود

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هفته گذشته شاهد شهادت پنج نفر از مرزبانان غیور توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم بودیم،گفت: باید در محل وقوع حادثه یادمان‌سازی شود.

به گزارش ایمنا، سردار احمدرضا رادان در جلسه شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراجا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت پنج نفر از مرزبانان غیور ایران اسلامی در حادثه تروریستی برجک سرمزه هنگ مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: هفته گذشته شاهد شهادت مقتدرانه پنج تن از مرزبانان غیور و دلاور جمهوری اسلامی ایران توسط گروهک تروریستی جیش الظلم بودیم که در این زمینه باید در محل وقوع حادثه یادمان‌سازی شود.

وی با اشاره به شهادت شهید علیرضا شهرکی و همسر فداکارشان، خاطرنشان کرد: تمام شهدای مدافع امنیت، مانند جواهرات درخشانی هستند که در صفحات تاریخ این مرز و بوم می‌درخشند و تا ابد در اذهان، ماندگار و تأثیرگذار هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به لزوم یادآوری و غفلت نکردن از جایگاه شهدای والامقام انتظامی، گفت: نباید هیچ‌گاه این موضوع فراموش شود و باید در این حوزه تمام شاخصه‌ها و هدف‌گذاری‌های لازم انجام شود، همچنین باید تمام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی پیرامون نقش و جایگاه انتظامی در قالب (شهربانی‏، ژاندارمری و کمیته) در دفاع مقدس مستند، ثبت و ضبط شود.

به گزارش ایمنا، گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از فرماندهان و معاونان هر کدام در حوزه تخصصی گزارشی ارائه کرده و پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 664017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.