عنوانی که چندان به مذاق آقای گل بوشهری خوش نیامد

مهدی طارمی پس از کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال گفت: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم اما زمانی که ما قهرمان نیستیم، آقای گلی برایم معنایی ندارد. نمی‌توانم خوشحال باشم وقتی بنفیکا قهرمان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در جریان هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، مهدی طارمی ستاره بوشهری تیم فوتبال پورتو در جریان تقابل با ویتوریاگیمارش، دقیقه هشتم بازی پاس زیبای په‌په را به بیست‌ودومین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال تبدیل کرد تا برای نخستین‌بار به‌تنهایی و البته دومین‌بار در مجموع با ۲۲ گل بالاتر از سایر مدعیان، آقای گل لیگ برتر پرتغال شود.

البته گویا این عنوان چندان به مذاق مهدی طارمی خوش نیامده چرا که وی حس‌وحال خود را از آقای گلی اینگونه بیان کرد: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم اما زمانی که ما قهرمان نیستیم، آقای گلی برایم معنایی ندارد. نمی‌توانم خوشحال باشم وقتی بنفیکا قهرمان شده است. اول از همه باید یک جمله به هواداران‌مان بگویم. ما از ابتدا تمام تلاش‌مان را کردیم، سعی کردیم گل‌های بیشتری در هر دیدار بزنیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهم‌ترین چیز نگرش ما بود. از همه هواداران تشکر کرده و از آن‌ها عذر می‌خواهیم.

گفتنی است نشریه «اوجوگو» پرتغال هم مهدی طارمی را تاثیرگذارین بازیکن فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ پرتغال معرفی کرد چرا که بیشترین سهم را در به ثمر رساندن گل‌های تیمش داشته است. الماس بوشهری پورتو علاوه‌بر این با هشت‌بار انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در لیگ برتر پرتغال، از این حیث در صدر قرار گرفت.

کد خبر 663973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.