جلوگیری از اجاره باغ‌های بانوان به مراکز مختلف

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از اجاره دادن باغ‌های بانوان به مراکز مختلف باید خودداری شود تا بانوان در طول روز هر ساعتی که اراده می‌کنند از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص وضعیت باغ‌های بانوان اظهار کرد: باغ بانوان در دوره‌های گذشته توسط شهرداری اصفهان ایجاد شده است تا بانوان بتوانند بدون دغدغه و با آرامش ساعتی را دور هم سپری کنند اما مشاهده شده است که گاهی این باغ‌ها اجاره داده می‌شود و این اقدام مورد اعتراض بانوان است.

وی افزود: اگر این محیط برای بانوان ایجاد شده است و هدیه‌ای برای آن‌ها در شهر محسوب می‌شود، باید به همان موقعیت قبل بازگردد و از اجاره دادن آن به مراکز مختلف خودداری شود تا بانوان در طول روز از آن استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی از باغ‌های بانوان نگهبان مرد دارد که این موضوع جزو دغدغه‌های بانوان است، لذا شهرداری باید از نگهبانان زن برای این باغ‌ها استفاده کند.

وی با اشاره به ضرورت انجام به‌موقع تعهدات شهرداری در خصوص تملک اراضی تصریح کرد: در این خصوص چندین بار تذکر کرده‌ایم، به‌عنوان مثال یک مالک حدود هشت ماه پیش با شهرداری توافق کرده اما هنوز پول خود را دریافت نکرده است که این موجب لغو توافق‌نامه می‌شود به‌طوری که شهرداری مجبور است مدتی بعد با رقم روز دوباره تملیک کند.

کد خبر 663955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.