«ارسلان کاظمی» در میان برترین‌های لیگ بسکتبال غرب‌آسیا / غیبت عجیب ستاره‌های گرگانی

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن در میان برترین‌های مسابقات لیگ غرب آسیا جای گرفت.

به گزارش ایمنا، با پایان یافتن مسابقات بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا، فیبا برترین‌های این مسابقات را انتخاب کرد که در این بین نام ارسلان کاظمی، ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن هم به چشم می‌خورد.

ادگار سوسا، ستاره نفت عراق با میانگین ۳۴.۷ امتیازی در هفت بازی انجام شده در صدر جدول امتیازدهی قرار گرفت. این گارد ۳۵ ساله دارای رکورد ۴۶ امتیازی در سوپرلیگ غرب آسیا بود که نهم مارس گذشته در مقابل الریاضی به دست آورد. دومین و سومین گلزن برتر غرب آسیا نیز متعلق به گارد جمهوری دومینیکن و هم‌تیمی او آنتواین ویگینز با ۲۶.۱ امتیاز قرار دارد. کوین مورفی از الریاضی با ۲۴.۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد، پس از آنها بهنام یخچالی (۱۹.۹) و پری پتی (۱۹.۸) در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

ارسلان کاظمی از ذوب‌آهن با ۱۱.۲ پیشتاز این منطقه از نظر ریباند است. ستاره ایرانی اولین بازیکن تاریخ سوپرلیگ بود که در یک بازی ۲۰ ریباند را به دست آورد، اگرچه در بازی رده‌بندی مقابل باشگاه بیروت شکست خوردند. براندون پترسون از ارتدوکس امان با ۹.۷ ریباند در هر بازی در رتبه دوم قرار گرفت. آنتواین ویگینز و آرمان زنگنه هر دو با ۷.۷ و سجاد پذیرفته از گرگان با ۷.۶ ریباند سوم تا پنجم شدند.

فِردی ابراهیم با ۷.۱ ثبت پاس گل در هر بازی به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. پری پتی از شهرداری گرگان هم با ثبت ۵.۴ پاس گل در هر بازی به عنوان پنجمی بسنده کرد.

همچنین آنتواین ویگینز نیز با ۱.۱ در هر بازی بهترین مهارکننده غرب آسیا شد و آنتاناس اودراس بازیکن پُست پنج شهرداری گرگان با ۱.۰ در هر بازی در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 663947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.