سیدحسن نصرالله با رئیس صداوسیما دیدار کرد / بررسی چالش‌های رسانه‌ای مقاومت

دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس صداوسیمای ایران در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایمنا، منابع لبنانی (العهد) از دیدار سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حضور کاردار سفارت ایران در بیروت با پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

در این دیدار، مسئولیت‌ها و وظایفی که محور مقاومت در سطح رسانه‌ای برعهده دارد، چالش‌های رسانه‌ای و سیاسی پیش روی آن و نحوه مقابله با آنها به عنوان بخشی از مقاومت همه‌جانبه در مقابله با اشغالگری مورد بررسی قرار گرفت.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراهش که در لبنان به سر می‌برند، در همین راستا با مقامات لبنانی از جمله نبیه بری، رئیس مجلس لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات داخلی و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

این در حالی است که پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بیروت به این نکته اشاره کرده بود که این سفر در جهت هم‌فکری و تعامل بهتر با رسانه‌ها و مسئولان مختلف برای تثبیت دستاوردهای مقاومت است و امیدواریم سرآغازی برای همکاری‌های رسانه‌ای در راستای تثبیت دستاوردهای مقاومت باشد.

وی همچنین بر این نکته تأکید کرده بود که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، کارنامه درخشانی در کشورهای محور مقاومت دارد؛ به ویژه در مواقع حساس از جمله آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی و پیروزی جنگ ۳۳ روزه در لبنان، بسیار مؤثر بوده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 663900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.