ظرفیت معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ظرفیت معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، گفت: با توجه به قرعه‌کشی که امروز انجام و حداقل یک میلیون خودرو اضافه می‌شود، خودروهای فرسوده باید از رده خارج شود، در صورتی که این اقدام لحاظ نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه هفتم خردادماه_ در یکصدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی را برای برطرف شدن ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه کرده است.

وی افزود: طرح مذکور در جلسه هم‌اندیشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادها جهت اصلاح مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از اقدامات این طرح، پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم‌پیمایش به خودروهای دیگر بود که سهم معابر پایتخت برای خودرو کامل شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، تصریح کرد: با توجه به قرعه‌کشی که امروز انجام و حداقل یک میلیون خودرو اضافه می‌شود، خودروهای فرسوده باید از رده خارج شود، در صورتی که این اقدام لحاظ نشده است.

چمران گفت: در مورد بحث واردات اتوبوس به پایتخت، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی پیرامون فعالیت‌های عملیاتی این معاونت ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان‌های شهر تهران، اظهار کرد: مالکان ساختمان‌های ناایمن باید برای ایمن‌سازی اقدام کنند تا خطری جان شهروندان را در این ساختمان‌ها تهدید نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کلنگ‌زنی پارکینگ بیمارستان شریعتی تهران تصریح کرد: سازه مذکور از بیمارستان جدا است و به‌صورت مشارکتی با شهرداری ساخته می‌شود.

وی گفت: اعلام نرخ برای تاکسی‌های اینترنتی باید انجام شود و به وزارت کشور هم اعلام کنند تا شورا در این خصوص نظراتش را بیان کند؛ رسیدگی به این موضوع به نفع مردم خواهد بود.

۱۱۰ ملک به شهرداری تهران بازگشت

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز طی تذکری اظهار کرد: از شهرداران مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ و شهرداری پایتخت برای آمادگی جهت برگزاری جشن امام رضایی‌ها قدردانی‌می‌کنم.

وی با بیان اینکه از شهرداری تهران می‌خواهیم که مطالبات جدی نمایندگان مردم را در بازگرداندن اموال مردم به آنها را مورد پیگیری قرار دهند، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ ملک به شهرداری بازگشت که این اقدام بسیار خوبی بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در پایان سال ۱۴۰۱ توانسته ۵۰ درصد بدهی‌های خود را پرداخت کند که این اتفاق خوبی بود.

وی تصریح کرد: طلب پیمانکاران در برخی مناطق به دیون تبدیل شده است و آن‌ها باید مدت زمان زیادی منتظر باشند، لذا اگر پرداخت بدهی‌ها با سرعت بیشتری انجام شود، سرمایه‌گذاران هم اعتماد می‌کنند.

کد خبر 663879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.