افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵ پروژه تا بهمن‌ماه سال جاری

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: شهرداری در راستای اجرای طرح «شنبه‌های جهادی» ۴۵ پروژه را تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه سال جاری به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد کرد.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کلنگ‌زنی پارک خطی کوی دانشسرا در هفتمین هفته «شنبه‌های جهادی» شهرداری گرگان خبر داد و اظهار کرد: پارک خطی کوی دانشسرا به مساحت هزار مترمربع شامل زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی و تندرستی و آلاچیق برای بهره‌مندی شهروندان ساکن محل، به عنوان دومین پارک خطی در سال جاری کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پارک خطی با هدف افزایش میزان سرانه فضای سبز، ایجاد فضای شاد و بانشاط برای مراودات اجتماعی شهروندان، تلطیف هوا و ایجاد فضای عمومی مطلوب، حفظ و ارتقای سیما و منظر شهر در حاشیه رودخانه کوی دانشسرا، آغاز شده است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: پارک خطی تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه سال جاری به منظور بهره‌مندی شهروندان از فضای سبز افتتاح می‌شود. پارک خطی به هر نوع پارک در مناطق شهری یا برون‌شهری گفته می‌شود که طول آن بسیار بیشتر از عرض آن است.

صادقیان اضافه کرد: چنین پارک‌هایی ممکن است در حاشیه خیابان‌ها و مسیرهای پیاده‌روی یا حاشیه رودخانه‌ها و بزرگراه‌ها ایجاد شود که به این پارک‌ها «مسیر سبز» نیز گفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح «شنبه‌های جهادی» اقدامی از سوی شهرداری گرگان است، تصریح کرد: شهرداری در راستای اجرای طرح شنبه‌های جهادی، ۴۵ پروژه را تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه سال جاری به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد کرد.

کد خبر 663838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.